Gå til innhold

Er det noen her som er (eller har vært) sammen med en politiker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noe på gang med en politiker (av alle folk!), men vi tilhører to forskjellige partier! Jeg er riktignok ikke veldig besatt av politikk, men følger jo med og vet hva jeg står for, og har egne meninger.

Han er i tillegg ordførerkandidat, og betydelig mer "inni" politikkverden.

 

Lurer på om dere har noen erfaringer rundt dette?

Er redd det snart bryter ut konflikter eller noe, siden vi enda ikke har snakket om politikk. (Måtte lese at han var blitt ordførerkandidat i avisen, bl.a)

Tør, eller tør ikke? :P

 

Gud, trodde aldri jeg skulle starte en så dum tråd her inne, men..

(Vi tilhører forresten Ventre og Høyre, og det er vel ikke såå krasj?)

Hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dere er like på alle andre måter, så er det vel ikke noe problem? Det er jo bare til å la politikk være et ikke-emne mellom dere, eller å bare respektere hverandres motstridende meninger.

Jeg er gift med en mann som er politiker i en liten kommune her. Tilfeldigvis tilhører vi samme parti, men så lenge det er andre ting å snakke om enn akkurat det, så hadde det ikke vært noe problem. Men om det hadde vært et totalt kræsj som Rødt og FRP så kunne det fort blitt litt vanskelig hvis du skjønner :-P

 

Kjør på, selv om det kommer til å bli mye møter og kurs for hans del så trenger ikke det bli et større problem enn hva dere gjør det til selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...