Ønskebaby08*12 Skrevet 2. april 2011 #1 Skrevet 2. april 2011 Nettopp ferdig med TR, forrige syklus var på hele 21 dager, så nå krysser jeg fingrene for at det kommer seg Tror nok at det er akupunkturen som hjelper. Det blir vanskelig med prøvingen når syklusene har vært på 10-11 dager en periode. Heier på meg selv inn i en ny prøveperiode, og satser på at spiren sitter om ikke alt for lenge
CI82 Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Lykke til, håper du får lengre syklus Vet du om du har hatt eggløsning når du har hatt så korte sykluser? Jeg sliter med lange sykluser, det har stabilisert seg rundt 35-40 dager det siste halve året. Men skulle gjerne hatt 28 dager
Ønskebaby08*12 Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2011 Jeg antar at jeg har hatt EL. De to første syklusene på 10 dager, fikk jeg positiv el-test på dag 7, tre dager etterpå, kom TR. Tredje gangen testet jeg ikke. Så gikk det 16 dager til neste TR og nå sist gikk det altså 21 dager, da hadde jeg el smerter på dag 12-13 så det kommer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå