Gå til innhold

Plutselig forsvant energien:(

Anbefalte innlegg

Har vært i kjempeform hele graviditeten til nå, uke 22.

Men nå har all energi forsvunnet. Er et tiltak å komme meg opp av sofaen, og blir tom for pust av ingenting. Er uke i super fysisk form, men går endel tur. Har ingen smerter, bortsett fra enkelte runder med vonde kynnere...

Kjenner det er et ork å komme meg på jobb og går hele dagen og kjenner på hvor godt det skal bli å gå hjem.

Har jo familie hjemme som krever sitt, og akkurat nå har klesvasken vokst seg diger og huset trenger virkelig en runde med vaskekosten... Mannen min er vel ikke av de ivrigste på husarbeid, så han må nok trå ekstra til, men skulle så gjerne klart mer selv...

Er jo liksom nå man skal være på topp...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143095099-plutselig-forsvant-energien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Det beste er nok å lytte til kroppen og ta det vi hører på alvor:-)

Jeg har blitt andpusten etter at jeg går i trapper og oppover bakker, peser og puster. Det er et ork å være på jobb alle de timene jeg skal. Jeg har nå fått en dag sykemelding hver uke, slik at jeg er hjemme mandagene også. Hvis jeg fortsetter med å bli så sliten ønsker jeg kortere dager på jobb:-) Jeg plages ikke av dårlig samvittighet for at jeg trenger sykemelding, jeg lytter til kroppen og kommer stolt og blid på jobb de dagene jeg skal være der. Dette er mitt svangerskap og hvert svangerskap trenger sin pleie:-)

Lykke til:-)

øres ut som du bør sjekke blodprosent og jernlager.

Jeg var slik og er også i uke 22.

Jernlagret (ferritin) og blodprosent (hb) er på sitt laveste mellom uke 20 og 27.

Jeg knakser jerntilskudd hver dag nå ettersom jeg kun lå på hb 11,1 og ferritin 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...