Gå til innhold

Etter 7 år på landet har vi lyst å flytte tilbake til Oslo.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begge vi sitter her og lyster på og flytte tilbake til oslo men kan jo ikke det har jo barn på 3 år!

Kan noen minne meg på hvor flott det er å bo på landet!( Vi bor på Langhus da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg vet så bor det barn også i Oslo. Så dere kan sikkert også bo med barn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA, HA! Det må være det morsomste jeg har hørt, Langhus er vel ikke akkurat på landet? Men det er vel uansett ikke noe problem å flytte til Oslo? Antar at du mener Oslo sentrum, da du mener Langhus er på landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA skal jeg til oslo mener jeg innen for ring en.

Så ja da er Langhus landet :) egentlig trives vi jo kjempe godt sentralt og fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor langhus er da, men hvorfor er det noe problem å bo med barn i oslo? Det er mange som gjør det. Bare å flytte det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om du er klar over det, men det går tog fra Langhus og til Oslo sentrum. Da kan du når lengselen blir for stor ta toget en tur inn, med eller uten barna, og få dekt behovet for å være i sentrum. Så kan du etterpå ta toget tilbake til Langhus hvor du kan la barna leke ute uten å følge med på dem hele tiden, ta dem med til nærmeste park el. (Hvertfall når barnet blir et par år eldre kan de leke ute alene.) De kan også gå til lekekameratene alene og gå til skolen alene når de blir så gamle. Sykle i småveiene er ikke noe problem heller. Dessuten er det jo ikke langt til skogen, så dere kan jo også ta dere en tur i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du rett i HI, med en gang man har fått barn, er det slutt på flyttingen...det står i loven det, man MÅ bo der man bodde når ungen ble født, i minst 18 år fremover...flytt før de begynner på skolen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går jo fint å ta turen til Oslo fra Langhus. Både med og uten barn. Dere kan jo bruke byen selv om dere bor litt utafor. Det geniale med Langhus og området fra Kolbotn og til Ski er at man kan få begge deler! Både by og land:) Flytter snart samme retningen selv, fra Oslo - og kan nesten ikke vente på å få mere plass, mer ro, friskere luft og gress under beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...