Gå til innhold

Når startet kvalmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Denne gangen begynte kvalmen i uke 3+4. tok da en test som var positiv.

er nå 4+2.

er kvalmen så og si hele dagen.

Med førstemann var eg veldig kvalm med oppkast.

Med nr 2 var eg ikkje kvalmen. (trodde da at det var noe gale siden eg ikkje var kvalm, men alt var fint og eg var glad eg slapp unna kvalmen. Men istedenfor fikk eg bekkenløsning 6 uker på vei :S)

idag, akkurat nå nesten! Våknet tidlig i morgens og kjente at jeg var litt uggen, og nå er jeg direkte kvalm. Litt fornøyd egentlig for til nå har jeg kun hatt (meeeeget) ømme bryst og murringer i magen. kvalme er vel også et godt tegn, så da biter jeg det i meg og koser meg videre en tidlig søndags morgen!

Med førstemann ble jeg kvalm i uke 6.

Nå er jeg 5+3 har så smått begynt å bli uvel, første uka var jeg ett ordentlig matvrak, nå sliter jeg med å få i meg en brødbit, blir uvel når jeg spiser og uvel om jeg ikke spiser. Men den skikkelig kvalmen har heldigvis ikke kommet enda. Med førstemann ble jeg innlagt for Hyperemesis, håper jeg slipper det nå.

mellom uke 5 og 6. Kvalm fra jeg står opp til ca 21.00 på kvelden. Da klarer jeg akkurat å rydde huset før jeg stuper i seng igjen......og gruer meg til neste dag. MEN, MEN, MEN. Jeg har gått til akupunktur, og det har faktisk hjulpet. Under mitt første svangerskap lå jeg på sofaen til uke 16. Nå klarer jeg å gjøre litt hver dag, og jeg klarer å stå oppreist.

Så om du er kvalm, prøv akupunktur. Etter 3 tette behandlinger føltes alt bedre

Annonse

Jeg ble kvalm og skikkelig uggen i uke 5, men priset meg lykkelig for at jeg slapp å spy... Men det ble kasta på meg i dag tidlig, og jeg er 8+2 i dag. Har ligget på sofaen i hele dag, bare fått i meg et eple, noen kjeks og masse vann. Fikk ned endel middag, men de kom opp igjen etter en time.. Endelig godt at det kommer noe fantastisk ut av det:)

Jeg ble kvalm over natta når jeg var 5+2. Og er kvalm ennå....HELE DAGEN! Misunner nesten de som "bare" har morgenkvalme. Har krysset av uke 12 på kalenderen, og forventer bedring da. Er i dag 10+2, så er ennå noen dager igjen.

Men det er verd det likevel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...