Gå til innhold

Er det greit at barnet kveles etter at det er 3 år da?

Anbefalte innlegg

Mine barn starter ikke i barnehagen før de er 3. Men det kan da like gjerene skje en ulykke da. Så mange som sier at de venter til de blir tre for det er så mye treyggere. Jenta i går var jo over tre!

Hvorfor er det så mye tryggere når de er over tre da?

Fortsetter under...

Og bare for å ha det sagt, grunnen til at jeg ikke sendte ungen min io barnehagen da han var 1 år var ikke pga av ulykker som kunne skje, men at en ettåring ikke har språk til å si fra hvis noe er galt og dessuten så tror jeg en ett ring har det mye bedre sammen med mamman sin

Det er jo endel mer vett i en 3 åring enn en baby-2 åring. Det skjønner du vel? Jeg passer ekstremt nøye på min lille 18 mnd gamle gutt, mens søsteren på 4 er mer selvstendig. Det har jo ikke med å gjøre at jeg er mer redd for gutten min, men at jeg tror han har mindre vett til å passe seg selv.

enig i at en 1 åring ikke trenger å gå i bhgen, men en 2 åring er vel ingen baby og har som regel masse nok språk til å bli forstått??

jeg har ikke noe problem med å sende mine i bhgen når de er rundt 2, men ville ikke hatt de i bhgen når de var rundt året.

Annonse

in datter hadde ikke sånn superspråk når hun begynte i barnehagen, men fy søren å språket kom etterat hun begynte der, orda bare fossa ut av henne, og hun lærte utrolig mye. Jeg er kjempeglad for at jeg valgte å sende jenta mi i barnehagen når hun var 14 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...