Gå til innhold

Fant noen sms`er på mannens mobil mellom han og ei jente. Grove mld. Han sier han "bare ville se om han har draget" og at det ikke er noe, Kan jeg tro han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det virket i grunnen rimelig troverdig. Vurderer ringe den andre jenta, evnt sende en melding. Vi er gift og har små barn,men dette kommer i tillegg til så utrolig mye annet.

 

Hadde han slettet både inn og utboks ville jeg aldri funnet disse mld.

 

Hva ska jeg gjøre? Tro på han og ta kontakt med den andre jenta? Eller fikse med skilsmissepapirer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller det noen rolle? Vel, for meg hadde det ikke spilt noen rolle,i alle fall.... jeg hadde ikke godtatt noe sånt. For meg er det utroskap nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok....

 

Men hva skal jeg gjøre? Han ligger å sover nå. Vi eier hus sammen og har som sagt små barn.

 

Om det bare er en uskyldig flørt er det jo kanskje litt overdrivelse å begynne pakke tingene og flytte ut?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uskyldig flørt er en ting, men du skriver at det kommer i tillegg til mye annet? Jeg skal ikke råde deg til noe som helst, annet enn å ta en alvorsprat med mannen din. Si at ordet skilsmisse dukker opp i tankene dine, kanskje han skjønner alvoret da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

De andre tingene er ikke utroskaprelatert, men gjør allikavell at tanken om skilsmisse og at jeg og barna har det bedre uten han.

 

Skal prate med han ja, men bør jeg ta kontakt med jenta? Jeg vet hvem hun er, jobber på nærbutikken. Kanskje ringe henne og si at jeg har funnet noen meldinger og om hun vet at ****** ******* er gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe sier meg at mannen min kommer til å bli rasende om jeg tar kontakt med henne :-( Men jeg syntes egentlig at jeg har "rett" til å vite hva som egentlig skjer....

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil ta kontak med denne jenta så gjør du det, samma om mannen din blir sur eller ikke. Er han som har driti på draget, ikke du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente, så ringte henne nettopp. Trøtt og søvndrukken svarte hun ærlig på alle spørsmål. Viser seg at det er mannen min som har startet det hele og at hun ville at han skulle fortelle meg om disse meldingene.

 

Hun kalte det "tull" og at hun ikke egentlig var med på det + at hun aldri ville gått lengre.

 

Alt virker troverdig og historiene samstemmer jo egentlig. Hun la seg langflat og sa at hun visste han var gift med barn.

 

Kanskje det bare var litt flørting fra mannen min sin side da?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun og hvor gammel er mannen din?

 

Jeg har vært i ett lignende forhold. Synes det var totalt mangel på respekt for meg ... tilslutt fikk jeg nok. Og fy fader hvor mye ekkelt som kom frem i lyset da. (av andre.....)

 

Man driver da ikke på slik om mann har kone og barn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 23 og jenta 21, og jeg er helt enig i at slik driver man ikke på. Kanskje han egentlig vil skilles?

 

De sier jo at for alt man ser er det et tonn man ikke ser...

 

Hadde mannen din Bakoversveis vært utro på "ordentlig"?

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det vitner om at han har svært liten respekt for deg og hadde det vært meg hadde jeg satt noen krav for forholdet videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off får litt vondt av deg..Jeg syns du er voksen som tenker på den totale situasjonen med barn og hus ol men desverre tror jeg ikke du kommer til å ha det bra med mannen din etter å ha sett det der....Du får bare føle litt på det...ikke gjør noe forhastet men snakk med mannen din og kjenn om det flkes riktig å fortsette etterpå..vær totalt ærlig med han og det er lov å gråte å være såret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke bra ut. Du må jo ihvertfall få han til å innrømme akkurat hva som har skjedd. Hvis han bare glatter over og sier det var "bare" sånn og sånn så tar han jo ikke ansvar for det han har gjort.

 

Og helt ærlig, det er vel neppe en fyr du kan stole på videre. Dere er relativt unge, barn, gift, hus osv. Da burde jo ikke sånt dukke opp nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar 08.55 :-)

 

Jeg prøver tenke på alt vi har og alt som vil gå i tusen knas. Det eneste jeg vet helt sikkert er at jeg elsker barna mine og vil at de og jeg skal ha det bra. Om det blir med eller uten mannen min vet jeg ikke ennå.

 

At han holder på med slikt "fjortisstull" er bare latterlig i grunnen. Og han setter mye på spill.

 

Kommer til å be han tenke seg godt om og skal det fortsette på samme viset med "bekfreftelse" fra andre kvinner tror jeg han heller få være singel.

 

Takk for svar, kjære dere!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg... Du virker som om du har hodet på rett plass, ihvertfall!

Dette kan bare DU kjenne på... snakk med mannen din og se hva dere gjør. Det er jo ikke en avgjørelse man skal ta i sinne, uansett...

Lykke til, jeg håper det ordner seg for familien din,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også slike meldinger på min samboers telefon. Han prøvde først å benekte alt, så kom han med en lignende unnskyldning som HI's mann. Jeg snakket med jentungen han hadde tekstet med ( hun var 19 år, ganske patetisk av en mann på vel 30 ) og hun var visst ikke den eneste han rotet med. Så der endte klærne hans i søppelsekker på fortauet, og ute var han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men jeg tror det. Og er overbevist om at han hadde vært det om han hadde hatt muligheten, og iallefall om han hadde trodd at jeg ikke hadde fått vite om det....... Vet at han prøvde seg.... osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI! Det siste svaret ditt var godt å lese. Ikke hør på alle disse som roper skilsmisse med en gang livet går dem i mot. Det er virkelig ikke til å undres over at skilsmissestatistikkene er så høye, så mange familier som splittes og så mange barn som blir "pakker" som sendes mellom mor og far. Jeg er absolutt i mot utroskap og hadde kanskje ikke kunnet tilgi noe sånt selv. Men det betyr ikke at man bare skal pakke sakene sine og gå! Man må jo jobbe for forholdet, man må GI av seg selv og slutte å være så egosentriske! Spesielt når man er gift, man har faktisk avgitt et løfte, i gode og onde dager! Men folk gidder visst ikke disse onde dagene lengre, med en gang det blir skikkelig vanskelig og tøft, er det bare å avslutte og så begynne på ny med en ny mann. Stakkars folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du kan ikke stole på han, du blir bare rundlurt og vil bli sittende der naiv og skylde på dama... er alltid sånn når man er forelsket eller i forhold, så nei du kan nok ikke stole på han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe som heter "uskyldig flørt". Men det er noe som heter utroskap, både av fysisk og psykisk art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...