Gå til innhold

Dere som har gått på ketolysekuren!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gikk det bra? Vil du anbefale dette til andre? Klarte du og holde vekten eller gikk den fort opp igjen etter du var ferdig med kuren?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

etter kuren så har jeg ikke hatt søtsugbehov. holdt meg jo helt unna altt som har med sukker og karbs å gjøre så holder meg fint unna godteri. også kan jeg spise søtt en gang i uken. men før ville jeg ha det nesten hver dag. så har holdt vekten. og det morrsome med kuren er at jeg raste ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter kuren så har jeg ikke hatt søtsugbehov. holdt meg jo helt unna altt som har med sukker og karbs å gjøre så holder meg fint unna godteri. også kan jeg spise søtt en gang i uken. men før ville jeg ha det nesten hver dag. så har holdt vekten. og det morrsome med kuren er at jeg raste ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et høres jo for godt ut til og være sant;)

jeg vil gjerne prøve dette. Jeg vil gå ned 15 kg. Så hadde jo hvert deilig og fått til innen sommeren:)

Sliter med søtsug og "må" ha brus hver dag. Så hvis denne kuren tar bort søtsuget er jo det konge=D

betalte du mye? Hvor mye gikk du ned på på hvor lang tid?:)

tusen takk for svar:)

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta krom. det tar vekk søtsuget. og etterr noen dager i ketose (som man kommer i i ketolysekuren) forsvinner søtsuget og sultfølelsen. de første 3-4 dagene er veldig tøffe men etter det går de veldg lett. og husk krom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk 7 uker på ketolyse, gikk ned 7 kg og inn 12 cm rundt magen :-) Jeg sprakk etter 7 uker, men klarte å holde vekten likevel siden jeg spiste lavkarbisk (dog ikke så strengt som ved ketolyse). Jeg unner meg 1 dag fri i uka hvor jeg spiser hva jeg vil.

 

Nå skal jeg begynne på nytt med ketolyse, og må si jeg gruegleder meg. Lykke til til oss begge! :-)

 

P.S. Du spør "hva betalte du?" Du betaler for vanlig mat, du kjøper ingen pakke av noe slag. Lurt å kjøpe magnesiumpillene da, og de aller fleste kjøper stix. Jeg gjorde ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på ketolyse kuren i 2 uker og har gått ned 2,5 kg. Det er helt fantastisk! Sjekk ut web siden forum.lavkarbo.no og sett deg godt inn i hva det dreier seg om.

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...