Gå til innhold

Jeg savner noen å gå ut med!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har venninner, men ingen jeg kan gå ut med for å bare ta noen drinker og skravle og få litt andre impulser enn hjemmets fire vegger i helgen. Noen av dem trives rett og slett kun hjemme, et par skylder på evig dårlig råd, og sistemann kan ikke gå ut uten å drikke seg fra sans og samling og stresse fra sted til sted i evig sjekkemodus.

 

Så da blir jeg sittende hjemme da... har en mann som gjerne sitter hjemme med barn mens jeg er ute og koser meg, men man gjør liksom ikke slikt alene! Hvor mange andre er i min situasjon, jeg kan jo ikke være den eneste som sitter hjemme og tenker at det hadde vært hyggelig å hatt noen å gå ut med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor bor du da??

 

Og btw, funker fiiiiint å gå ut, må bare tenke _hvor_ man går! Hatt det supert de gangene jeg har gått ut alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner deg godt. jeg er ebig glad for at jeg har masse venninnr som er morsome å vorse + gå ut med. hadde ejg ikke hatt de hadde jeg kjedet meg ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke få hun som drikker seg drita med på noe show, teather, galeri eller annet som dere liker først da, så føler du at du har gjort noe "fornuftig" før hun havner på en trall??

 

Eller dra de hjemmesittende venninnene ut på noe? Ikke legge det frem som "gå ut på byen", men finne på noe slik som jeg nevte over?

 

Du har ihvertfall venniner, om du ikke får dem med deg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Savner enormt å ha noen å gå ut og ta bare noen drinker med og få litt andre impulser enn bare å sitte hjemme.

Hvor bor du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmhm sorry om jeg kupper tråden nå, men kan vi ikke få til et treff i oslo da? på Christiania på østbanehallen? det er jo greit for alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er gjerne med på ett treff i oslo men østbanehallen, er det stedet da? hva med litt lenger vest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med 12:27. Kunne godt ha funnet et sted utenom østbanehallen. Er ikke så fin på det men vil gjerne litt lenger mot sentrum, frogner, bogstadveien eller solli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Østbanahallen er greit hvis det kommer noen utenbys fra, eller ihvertfall noe som er sentralt i forhold til Oslo S / Bussterminalen?

 

Og når tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha stakkar HI! Klager over at hun ikke har noen å gå ut med, og så planlegger dere et treff i OSLO og hun er fra Nordland?? :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI, jeg er også fra Nordland, Bodø. kanskje vi kunne gått ut? Jeg vil også ha noen å gå ut med, men har AKKURAT samme problemet som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Jeg er 32 :-))

 

Det ligger en bar vis a vis et teater midt i sentrum. Er det sportsbaren tro? i alle fall ved siden av "Ett glass". Der er det ofte få folk og mulig å få bord. KAnskje ikke så koselig der da...

 

Jeg er ikke fin på det, men holder meg langt unna narkisene ved østbanehallen ;-) Men solli og frogner er ikke nærmere sentrum enn østbanehallen, det er jeg ganske sikker på...Tenker spikersuppa som MIDT i sentrum jeg....hmm skal sies at jeg har elendig stedsans hehe.

 

Men når skal vi møtes? haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia.

Så bra jeg så akkurat dette innlegget! =) Er også fra Nordland, Bodø. Å har samme problemet, vi er visst flere i samme båt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...