Gå til innhold

Jeg savner noen å gå ut med!!!

Anbefalte innlegg

Har venninner, men ingen jeg kan gå ut med for å bare ta noen drinker og skravle og få litt andre impulser enn hjemmets fire vegger i helgen. Noen av dem trives rett og slett kun hjemme, et par skylder på evig dårlig råd, og sistemann kan ikke gå ut uten å drikke seg fra sans og samling og stresse fra sted til sted i evig sjekkemodus.

Så da blir jeg sittende hjemme da... har en mann som gjerne sitter hjemme med barn mens jeg er ute og koser meg, men man gjør liksom ikke slikt alene! Hvor mange andre er i min situasjon, jeg kan jo ikke være den eneste som sitter hjemme og tenker at det hadde vært hyggelig å hatt noen å gå ut med?

Fortsetter under...

Kan ikke få hun som drikker seg drita med på noe show, teather, galeri eller annet som dere liker først da, så føler du at du har gjort noe "fornuftig" før hun havner på en trall??

Eller dra de hjemmesittende venninnene ut på noe? Ikke legge det frem som "gå ut på byen", men finne på noe slik som jeg nevte over?

Du har ihvertfall venniner, om du ikke får dem med deg ut ;)

Annonse

Annonse

Jeg blir med! Jeg er 32 :-))

Det ligger en bar vis a vis et teater midt i sentrum. Er det sportsbaren tro? i alle fall ved siden av "Ett glass". Der er det ofte få folk og mulig å få bord. KAnskje ikke så koselig der da...

Jeg er ikke fin på det, men holder meg langt unna narkisene ved østbanehallen ;-) Men solli og frogner er ikke nærmere sentrum enn østbanehallen, det er jeg ganske sikker på...Tenker spikersuppa som MIDT i sentrum jeg....hmm skal sies at jeg har elendig stedsans hehe.

Men når skal vi møtes? haha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...