snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 bør jeg beskymre meg? er syk ala halsverk og de som hører med.. i går begynte de med tak under magen ikke så ille, trodde jeg hadde gjort for mye og buksen evt var for stram. men i dag har jeg lagt strak mer eller mindre i hele dag, men mini på 20 mnd er hjemme og er dorlig i magen. så litt løping og stress har de vært. men hmm sette ord på de er ikke lett. er som støt under kulen, over dotten. i magen om dere skjønner... noen som opplever de samme, evt har en forklaring til meg på dette..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2011 er 19+5 så jeg klarte glemme skrive de
alexmommytobe Skrevet 2. april 2011 #3 Skrevet 2. april 2011 hores ut som kynnere! det er helt normalt med mindre de blir regelmessige og smertefulle! eg ser du skal ha tvillinger saa jeg ville nok nevt det til legen neste gang du er der, er det verd aa faa sjekket om de har noe effekt paa livmorhalsen. ikke kjekt aa faa for tidlig! jeg er 16 uker i dag og har ogsaa kynnere av og til i lopet av dagen, det er kroppen sin maate aa gjore seg klar til fodsel, men som sagt ikke bra om det blir for mange! haaper dette hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå