Gå til innhold

"Men vi er bare strykevenner!"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg treffer en mann for tiden. Han virker veldig lovende, men jeg er usikker. Vet ikke om det er jeg som er paranoid, derfor spør jeg dere....

 

Han har mange jentevenner. Det er vel ok. Men så fortalte han at han hadde sovet sammen med hun ene, og jeg ble litt sjalu. Jeg spurte om de hadde noe på gang, han sa at de bare var venner og ikke noe sexuelt skjedde.

 

Så sov han hos en annen jentevenn en kveld han ikke rakk bussen hjem etter fest. Han sa "vi sov i samme seng, men det er ikke noe mellom oss. Vi er bare strykevenner!" Og de var nakne. Jeg spurte hva faen er strykevenner?

 

"Jo, vi stryker hverandre på ryggen og sånn" svarte han.

 

Jeg vet ikke om det er normalt?! Har ALDRIG hørt om strykevenner før!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mystisk. Og det ville vel vært et problem for deg om dette skjedde et stykke ut i deres forhold, eller til og med samboerskap eller ekteskap.

 

Så da kan du vel ikke greie å ha et forhold til ham hvis han insisterer på å overnatte slik med jentevenner. Jeg sier med, for de ligger jo i samme seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo - godt du våkna nå :)

 

Dummeste jeg har hørt - strykevenner, du liksom. Ja, med mindre han er homo, såklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alldeles merkverdig og helt uakseptabelt. Forventer han at du skal synes det er helt greit? Prøv det samme du, og se om han synes det er så greit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det, men jeg blir ikke overrasket om det faktisk er sant. Mange rare mannfolk der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...