Gå til innhold

Ville dere reagert på dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er du som er frekk som ikke tilbydde fyren å gå før deg. Og du beviser det desto mer med å lage et "gjett hva den frekke kassadama spurte om da!"-innlegg på dib.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahaha er det rart det er krig liksom...

 

Nei jeg hadde ikke reagert på det i det hele tatt! Hva er egentlig problemet hi? At du måtte vente et halvt minutt lenger? At ikke den andre som var på vakt kunne slippe alt han hadde i hendene og komme springende? At du ikke fikk hollywood treatment? :P

 

Jeg har jobbet på butikk i noen år, og har gjort dette mange ganger, men det er ikke fordi jeg ikke liker at folk handler mye, men ford jeg skjønner frustrasjonen til den som står bak og skal ha en ting.. Det tar 10 sekunder å gjøre ferdig den kunden så han kan fortsette med sitt. I mellomtiden kunne du ha begynt å legge på varer, finne frem penger, sjekke om du har fått meldinger, lese overskriftene på avisene, vurdere om du vil kjøpe en tyggis eller rett og slett bare klø deg litt i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida du reagerte ikke i det hele tatt... Du skriver jo at du ble ganske paff, og du måtte lage et innlegg om det... da reagerer du tydligvis da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...