Gå til innhold

Ville dere reagert på dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg handla på Kiwi en time før de stengte (de stengte 23.00), spurte kassadama om ikke han som stod bak kunne gå foran meg, siden han hadde så lite.

Var det frekt, spurte hun. Svarte at jeg trodde hun kunne ringe på noen (en bakvakt). Men bakvakten var visst ikke tilgjengelig.

 

Klart at jeg av og til spør om folk vil gå foran hvis jeg er i humør til det, og av og til spør folk selv om det. Men ble ganske paff da kassadama spurte om det... betyr det at de ikke liker folk som handler mer enn et par ting på kveldene?

Butikken bør være glad for at folk handler litt om kveldene også. Det er der inntektene deres kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glad jeg ikke hadde dere som kunder da jeg jobbet i butikk.

 

men i en matvarebutikk er det frekt ja. der jeg jobbet (møbelbutikk) så hendte det jeg spurte for å få unna kunder hvis jeg skulle ha et stort kjøp hos en annen en, men det for å fjerne irritasjonsmoment for begge kundene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, det må ha vært traumatisk for deg å ikke få kjøpt brokkolien og siste nummer av Se&Hør akkurat når det passet deg! Stakkar, har du fått tilbud om krisehjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg tilgode å oppleve, men hvis det skjedde ville jeg trodd at kassadama kjente han bak deg i køen og ville smiske litt med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla i den butikken lenge, og går ut fra at de av og til får noen nye, unge ansatte som oppfører seg uprofesjonelt. Hun spurte om jeg ville betale med kort, og da jeg ga henne penger så sa hun; "Åja, du har cash!" Så hun virka litt bortreist, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det syns jeg var frekt!

Jeg hadde nok reagert på det jeg også. Frekke kassafolk ekke kult ... hvor lang tid tar det å pipe 7 varer mer, enn 2 varer???? tar kanskje 26 sekunder ...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet igrunn ikke...

Hadde ikke blitt fornærmet av det, og hadde jeg sitti i en kasse selv og sett en kunde komme med en stappa vogn, og kunden bak hadde 1-2 ting, kunne jeg kommet til å spørre selv også antar jeg, og hadde ikke ment noe stygt med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var frekt.

 

Derfor det er greit med butikker som har en kasse med maks 10 varer, da kan de med få varer stille seg der. bare synd at det bare er de store butikkene som har det som obs fks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23:36: Man får nok ikke sparken for slikt, hehe. I verste fall så får hun beskjed om at det har kommet en klage som er sånn og slik, og utover det blir det ingen reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, tåler folk ingenting nå for tiden? Hun spurte et spørsmål, såpass skal du vel kunne tåle uten å kalle henne frekk? Eneste du trenger å si er vel nei. Ikke verre enn det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg ikke reagert på i det hele tatt. Spesielt ikke hvis jeg hadde vogna full av varer og personen bak kanskje to tre varer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syns heller du var frekk som ikke tilbød deg å la han gå foran, det gjør jeg alltid dersom kunden bak meg har et par ting mens jeg har en full vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke hva det er HI reagerer på. Dette skjer stadig vekk når jeg er i butikken. Frekk?? Har folk så lite toleranse for alt nå for tiden? Tåler ingenting jo.

 

Med slik holdning, er det ikke rart at folk blir redde for å spørre om ting. Uansett hva, så er man frekk.

 

Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv i butikk, og jeg hadde ikke spurt en kunde om det. Men syns det er helt teit å reagere på det. Men nå erfarer jo jeg daglig hvor vansklige og udreglige mennesker (kunder) kan være.. Det er helt latterlig.. Det kunne blitt et utrolig bra tv-program å filmet folk med skjult kamera rundt omkring i butikker. Trur mange hadde møtt seg selv i døra for og si det sånn!! Å det er klart ho ikke ringer på en kasse til når det er 2 kunder i køen,litt effektivitet må man da ha på jobb.. Kassa er bare en brøkdel av alt som skal gjøres i en butikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...HI...var det så ILLE at du faktisk måtte lage et innlegg om det? Håper du ikke ble skadet for livet nå. Stakkars stakkars deg. Har virkelig medfølelser for deg nå. Det er vel siste gangen du tropper opp i den kiwibutikken, og jeg skjønner deg. Skjønner deg fullstendig. Huff og huff...håper kassadamen får sparken nå. Hun fortjener det, som behandler deg så ille. Huff og huff....

 

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... reagerte ikke så veldig, bare lurte på om andre ville ha reagert på det og om andre har opplevd det.

Ei her mener visst at hun opplever det stadig vekk. Men ikke fra kassadama vel... ?

Og jeg synes ikke man alltid skal tilby folk å gå foran, kanskje hvis man har full vogn. Igår hadde jeg nesten halvfull vogn.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...