Gå til innhold

Tror du Martha og Ari fortsatt er gift om ti år?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, det tror jeg. De har holdt ut en stund allerede, til og med! Har også tro på Mette Marit og Haakon, synes de virker veldig harmoniske. Sikkert mer temperatur hjemme hos Martha og Ari, men tror de elsker hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men må si jeg har fått veldig sansen for Ari etter å ha sett det nye programmet hans. Hadde ALDRI trodd jeg skulle like den fyren der!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg ikke! Han sier han skal gå fra henne, og jeg tror han faktisk. Han sier at når alt styret har lagt seg skal vi reise vekk og gifte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper ikke det sånn egentlig... syns martha har blitt VEL alternativ siden hun traff den mannen, og jeg tror di har mange opphetede diskusoner gitt. Har klokketro på kronprinsparet derimot. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de holder sammen, men muligens mer og mer i hver sin fløy av huset - det trenger jo ingen å vite ;-)

 

Programmene med Per Heimly er kjempebra, syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man har fått et veldig feil bilde av Ari gjennom media. Har egentlig aldri selv hatt noe til overs for han, da han i mine øyne har fremstått som en klovn. Men etter å ha sett en episope av Ari og Per så forandret jeg mening. Han fremstår som en veldig sympatisk og omtenksom mann, og jeg tror han har fått ufortjent mye pepper. Han har nok definitivt gjort noen feil gjennom årenes løp, men hvem har ikke gjort det. Kjenner jeg er veldig glad jeg slipper å ha noen som roter i fortiden min, og vrir og vrenger på alt som blir/har blitt sagt. Tror ikke sjansen for at Martha og Ari skiller seg er større enn for andre par. Hva vet vi om hvordan de to har det sammen i hverdagen? De har jo faktisk holdt sammen i 9 år allerede, som er mye lenger enn gjennomsnittet i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de begge virker så alternative at det kan godt være de holder sammen.

Kan også godt være Ari har medlidenhet med andre, men han tar ikke akkurat så mye hensyn til kongehuset.

Ble kvalm da jeg så programmet med Ari og Per i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..vanligvis bruker jeg ikke å spekulere så mye i sånt men akkurat her må jeg nesten svare nei. Er igrunn overrasket over at de fortsatt er sammen.

 

Mette-Marit og Haakon- absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et helt annet syn på Ari etter TV-programmet, jeg liker jo fyren! Jeg tror de holder sammen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...