Gå til innhold

Noen som har denne vognen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var det jeg og syntes når jeg så den. Den så ikke så billig ut som de andre billigvognene gjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg nok annonseinnehaveren er kommentator OG trådinnlegger... Så stor aktivitet er det ikke her inne, at det tilsier så mange og positive svar på en gang ;-)

 

Uansett: Jeg er skeptisk til "godkjenninger" av utelandske vogner. Det er mye fusk med slikt, og jeg hadde IKKE stolt på et ukjent merke. Jeg hadde mye heller kjøpt en pent brukt vogn av kjent merke. Vogna ser baktung ut med sportsetet på, og bagen er nok relativt liten. Du vil nok komme til å måtte ha barnet vendt fra deg ganske tidlig. Øsnker du det? Felgene ser plastaktige ut.Jeg syntes at den så like billig ut som andre billig-vogner, den kan IKKE forveksles med TFK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte akkurat det samem som deg, 23:10. Her er det nok selger som både er HI og som kommenterer.

 

Bortsett fra det så ser vogna ganske kjip ut. Liten bag, små hjul og en typisk billig-vogn.

Ville ikke kjøpt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN-1888 er internasjonal godkjenning for barneutstyr i EU.

 

Så det er ikke utenlandsk "godkjenning"

 

Alle barnevogner skal bære denne godkjenningen. Også Emmaljunga,simo osv..

 

Men er enig i at det nok er babynor som er HI her:)

 

Er det kun på babynor.no disse selges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA og dette var jo heller ikke HI ;-)

 

Det er greit at godkjenningen er internasjonal, men det hjelper lite at nummeret er trykket på en lapp som henger på vogna. Jeg stoler likevel ikke på at ukjente merker oppfyller kravene til å bære dette merket. Det er nemlig alt for enkelt å trykke EN og CE godkjenning på et produkt, det krever ofte kun internkontroll. Dermed stoler jeg ikke på at saker av ukjent merke, ofte kina-produsert, oppfyller kravene, eller er ordentlig sjekket av rett myndighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva den veier?

 

Såg forresten ikke ut til å ha så god kvalitet, men prisen var jo fin for de som er mest opptatt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette virket nesten litt for positivt da:)

 

Synes vognen ser fin ut, men virker litt "dvask"..

 

Jeg hadde ikke kjøpt vogn over nett uten å prøvd den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt vogn over nett uten å ha prøvd den først, men det har vært anerkjente merker som teutonia og mountain buggy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke bare skrive navnet på vogna i overskriften??!

Irriterer meg grenseløst over de elendige overskriftene i mange tråder.

Gah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...