SummerBlossom Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Hei, jeg har en noe jeg trenger litt råd til. Jeg har de siste 3 mnd hatt en 26 dager syklus, men den siste månten fikk jeg av en 30 dager syklus, så jeg ble litt usikker når jeg har eggløsning denne månten, i følge eggløsning kalkulator så hadde jeg eggløsning forige søndag om jeg hadde en 26 dager syklus og i går om jeg hadde en 30 dager syklus, hadde samleie på lørdagen og har hatt eggløsning slim på søndag mandag og tirsdag med stikking i lysken (vanlig for meg) på mandag. Jeg anner rett og slett ikke når jeg har hatt eggløsning jeg og om samleie på lørdagen kan ha gjort med gravid. Har hatt veldig mye tyntflytene utflod de 2 siste dagene(mer en vannlig) men er redd at jeg overanalyserer tegnenee. Oj ble litt lang denne. Noen damer som har opplevd og bli gravid på 5 dager etter samleie? Hilsen meg
SNURF 5 GUTTER Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Eggløsningslim kommer først så kommer eggløsningen etter det. Står godt forklart på Pernille.info
SummerBlossom Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2011 ja det vet jeg, men det står ikke at det er vannelig og ha det i tre dager og det var det jeg lurte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå