Gå til innhold

Åh, kjeder meg... å syns litt synd på meg selv her jeg sitter... jeg vil også til Drammen på back to the 90s party....

Anbefalte innlegg

Er litt lei av å aldri være med på noe, jeg er alltid hjemme med barna...

Men men, sånne r det vist å være mamma... men hadde vært kos om gubben kunne sittetb her en fredag elr lørdag en gang i blandt da.. ;)

Sytsytsyt ;) Godt å syte litt ;)

Fortsetter under...

Du skal få sympati av meg! Skjønner at det er kjipt. Er det umulig å få barnevakt en gang imellom da? Evt at du går ut mens mannen din er hjemme?

Snuppa er 7 mnd, og veldig vrang på kveldene... kun puppen og mammakos som virker... har vært ute noen få ganger... da legges henne osv.. så drar jeg ut i 10 tiden... hjem igjen i 2 tiden.. Kan ikke drikke noe serlig heller, pga jeg skal jo hjem til henne....

Så joda, har jo vært ute.. men får liksom aldri en ettermiddag og hel kveld borte.. ;) Så litt kjedelig sånn i lengden..

Er vel ikkeno å klage på egentlig, har jo valgt å få baby. Men blir litt småsjalu på mannen... som resier på gutteturer, hotellopphold osv.. å koser seg.. :)

"Kun puppen og mammakos som virker"... Klarer pappaen virkelig ikke å roe sitt eget barn?!? Vel, da høres det ut som om det er på tide at dere faktisk gjør noe med det!

Når en unge er 7 mnd bør det vel være mulig å gi flaske en gang eller to på kvelden også.

Så nei, jeg synes ikke så veldig synd på deg, akkurat :P

Klarer virkelig ikke pappaen å roe ned sitt eget barn? Gratulerer, du fikk prisen for kveldens mest motbydelige og ignorante svar!

Heheh, det er ikke så enkelt som at pappa burde kunne klare... Babyen tar ikke hensyn til det... Men, snart er du like fri som pappaen til å ta deg en tur ut, men er enig i at det er litt "kjedelig" til tider når man føler seg litt alene om å sørge for babyens ve og vel. Kommer andre tider snart!

Hilsen firebarnsmor

Annonse

Jeg har en baby på 8 måneder og ei jente på 5 år. Det eneste tid jeg har vært vekk fra babyen siden fødselen var en time da hun var hos legen med pappaen sin og en gang da jeg dro på kino sammen med eldste i to timer på en ettermiddag :(

Synes du er heldig som har vært "ute" om kvelden et par ganger :)

...Men skjønner hva du mener

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...