snopeguri:-) Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Er gravid med nr. 2, 33 uker på vei. Har hatt kynnere fra uke 20 i begge graviditetene. Med nr.1 økte de tydelig på de siste ukene før fødselen. Fra å kun ha de når jeg var aktiv fikk jeg dem etterhvert når jeg satt i ro (altså med nr 1). Denne gangen har jeg tidvis fått dem når jeg sitter i ro.... allerede (ca. den siste uka)! Noen som vet om dette "betyr" at jeg muligens kan føde før termin, eller har det ingen sammenheng?
flypapir Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Jeg slet veldig med mye kynnere sist svangerskap (mitt 2.), men gutten kom alikevel 13 dager etter termin... Men det var kanskje ikke slike eksempler du håpet å høre?
snopeguri:-) Skrevet 2. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2011 Neeeei.....hehe:D Men takk for svar!
Mai2011:) Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Jeg har nesten ikke hatt kynnere;-/ Hadde en del i desember da d var veldig travelt både på jobb og hjemme. Men i ettertid har jeg ikke hatt noe serlig til kynnere.. Er nå i uke 35, og håper det modner seg allikevel:p
april2011mamma Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 har hatt det sånn i mange uker nå... er 38+2.... det har dessverre ingen sammenheng nei.... det sier både jordmor og de på ullevål..... så hold ut!!
Popelko Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Jeg har mye kynnere, men de er vonde og ofte regelmessige. Vært innlagt pga det en gang. Var på kontr hos jordmor på torsdag, og hun sa at jeg antakeligvis ikke hadde lenge igjen pga dette, og fordi magen min har sunket alt. er 35+3, så er litt tidlig enda, men...
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 2. april 2011 #7 Skrevet 2. april 2011 Jeg har hatt MASSE kynnere siden uke 14 allerede å er førstegangs,men jm mener det er pga jeg har mistet tvilllinger i uke 13 for ei go stund siden. Er nå i slutten av uke 35 å nå er de blitt mye vondere å har mer mensensmerter tilknyttet de,men det kommer flere av de nå som jeg ligger å sover eller er i ro,før uke 30 en gang kom de gjerne mer når jeg var i aktivitet. Mens nå ramler de på hele tia. Men har vist ingenting med at man kommer før tiden som de sier her oppe,er jo livmora som styrker å forbereder seg til fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå