Gå til innhold

Gutt 26 mnd som veier 12 kg..... Er det veldig lite?? Hva veier deres barn på den alderen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min sønn er snart 3 år og beier 11,5 kr! Han er ikke spess lang eller tynn, men helt normal!

 

Er lite å si på vekt når en ikke vet noe om vekstkurve, er det som betyr noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi veide bare 11 kg sist vi veide henne, 28 mnd gammel. Hun er tynn, men frisk som en fisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er 2 år og 10 mnd og veier 12,5 kg :-)

Han er frisk og rask og passe robust .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er like gammel og veier det samme, ca 89 cm lang. Han er småspist og har ofte dårlig matlyst. Men han har alltid fulgt kurven sin fint. Aldri noen som har sagt at han veier for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min er 2 år og 8 mnd og veier ca 12,5 kg. Hun er snart meteren lang, så hun er tynn, men ikke mager. Er vel ganske tydelig at hun ikke kommer til å bli noen muskelbunt, akkurat. Hun spiser godt, er frisk og full av energi, så vekta har 0 betydning.

 

Om gutten din er i letteste laget er umulig å si noe om ettersom du ikke sier noe om lengden hans.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo litt på høyden også da.,, Min sønn er 99cm lang, veier 15 kg og er 2 år og 9 måneder. Han er tynn som en strek, men desverre får vi ikke i han så mye mat. Men vi stresser ikke med det, jeg var lik når jeg var liten. Det eneste er at, når han blir syk har han lite å "tære på" :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...