Gå til innhold

Vil til syden nå! Hvor er det godt og varmt, men ikke så lang flyreise?


lilly of the walley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sant det, hmm noe å tenke på. Finnes det gode hoteller der? altså, for unger.....meg er det ikke så nøye med ;ø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg, men må bare spørre om noe! Sikkert jeg som er ufattelig treig, altså, men hvorfor reise til Syden nå? Nå går vi jo inn i den lyseste, varmeste og beste årstida her i gamlelandet også. Jeg ser bare for meg behov for "syden" i tida november - februar, jeg, det er den tyngste tida, synes jeg, og i den perioden jeg kunne hatt behov for litt ekstra varme. (Bortsett fra i jula, da, den feirer jeg i eget hjem.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker bare en uke og det skjer ikke så mye på den ene uka, ikke her jeg bor i alle fall ;o)

 

Men ja, enig med deg egentlig, er bare at jeg kunne trengt å komme meg bort litt..miljøforandring he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Kreta i april for flere år isden, og vi hadde knallsol hver dag, men uka før hadde det regnet..... så litt ustabilt enda.

Var på Mallorca for et par år siden, i begynnelsen av mai og hadde knallvær, men fastlands Spania har jeg aldri vært. Hele veien til Gran Canaria er jo minst en time lenger å fly, men der er det nok helt knall nå :)

Ev. Egypt, men der er det jo ikke helt stabilt for tiden :-(

 

Vi skal til Kos i begynnelsen av mai og gleder meg :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...