Gå til innhold

Jeg reiser til Roma neste helg, hjelp meg å planlegge reisegarderoben!


Gjest overlord

Anbefalte innlegg

Gjest overlord

Bare min mann og jeg:) Første gang på 5 år vi reiser på ferie uten barn.

 

Vi skal være 4 dager. Jeg har alt av klær, men aner ikke helt hvordan jeg skal pakke. Ute av trening. Hjelp meg med forslag!

 

Innser jo at jeg må ha joggsko, men hvile jakke skal jeg velge da? Her hjemme bruker jeg bare joggessko når jeg går med college-jakke eller allværsjakke, og på tur vil jeg jo være litt mer fancy:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har du da? Siden jeg aldri har vært i ditt klesskap så er det vanskelig å svare uten mer info;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Jeg har alt, så du kan planlegge fritt:) Lurer først og fremst på hvilke sko og jakke jeg skal ta med. Tenkte et par finere sko og lurer på om jeg da skal velge sorte pumps, beige skinnstøvletter eller brune ankelstøvletter. Så må jeg ha et par gode sko som f.eks Nike Shox (hvite) eller sorte adidas joggesko. Men hvilke jakke bruker jeg til joggesko? Skal jeg ta med kort skinnjakke? Trenchcoat? (den blå eller den beige?) Eller bare noen lange cardigans (det er jo vår der nå)

 

Veske tenkte jeg å ha en sort litt stor skinnveske.

 

Skal jeg satse på kjoler og skjørt så kan jeg ikke gå i joggesko. Skal jeg satse på dongeribukser og gensere føler jeg meg ikke så fin når vi skal ut og spise. Ønsker å pakke minst mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke sett tøyet,så det blir jo i blinde hehe.

Jeg hadde nok valgt sotre joggesko,brune ankelstøvletter og skinnjakke. Samt bukse/genser og ett skjørt.Jeg har ved flere anledninger sett skjørt og joggesko sammen på dagtid. (om det er pent er en annen debatt)

 

Det er vel en mulighet at du handler deg noe i Paris som du kan være fin i når du skal ut å spise;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville definitivt tatt joggesko og skinnjakke til bruk på dagtid. I roma så går og går man, laaaaaangt! Byen er relativt liten, og dersom man går til forts får man med seg alle fantastiske severdheter. Ser man en kirke er det bare å gå inn og nyte synet.

 

Hvor skal dere bo? På kveldstid ville jeg tatt sorte pumps og kjole. Det begynner å bli deilig temp der nå, men fortsatt kjølig på kveldene. En jakke og strømpebukser må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke gjøre to ting på en gang i dag ser jeg:-S

Mente jo såklart at du kanskje skal shoppe i Roma,ikke paris hahaha

Det ville kanskje blitt litt vanskelig:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har du jo oppgitt alternativer.

 

Av dette ville jeg valgt:

 

sorte joggesko

Brune ankelstøvletter

Trenchcoat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Her skal vi bo: http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=2&pn=1&ps=2&reviewOrder=date_newest_first&roomno=1&departureDate=10-04-2011&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=07-04-2011&hotelId=262146&validate=false#description

 

Ikke langt fra Spansketrappen

 

 

Takk for svar!

 

Er det bare meg som ikke kan ha ulike farge på både veske, jakke og sko? Minst to av delene må ha samme farge... Vanskeliggjør det hele..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...