bompibomp Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Lurer på om vi skal kalle nestemann for Halvard eller Halvor -- noen som har noen formeninger her? Burde egentlig hatt et mellom navn til dette navnet og, da søsknene hans begge har to navn.... Har dere noen ideer?
Lene J Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Hallvard synes jeg er finest ..evt navn i tilegg Bak: Nikolai Elias Olai Foran: Jens Lars Ole Nils Per Svein/Stein
sommertiara Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Halvor! Synes IKKE det passer å ha mellomnavn etterpå, men Halvor Johan kan vel funke kanskje.
Giss Skrevet 2. april 2011 #4 Skrevet 2. april 2011 Halvor Marcelius Halvor Elias Halvor Olai Jeg synes det er vanskelig å finne mellemnavn med Halvard.....
prebs Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Begge er flotte, men en knapp på Halvard. Halvard Johan Halvard Andreas
LoveDove Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Jeg har gode assosiasjoner til Halvard og ekstremt dårlige til Halvor, så jeg holder en knapp på Halvard. Halvard Johan var i grunnen fint, men jeg ville absolutt hatt Halvard stående alene.
bompibomp Skrevet 3. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2011 Takk for gode tips, og meninger Er enig i at det ikke er så lett å finne mellomnavn til Halvard eller Halvor... Men blir det ikke litt snodig å ikke ha mellomnavn på minstemann, når begge de andre to har dobbeltnavn? Søsknenes navn er også oppkalling (slik som Halvard/ Halvor evt vil være), men de er ikke så "vanlige" de heller.... Ikke så lett å finne noe som "passer"... Fanny Evida og Edvard Brage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå