Gå til innhold

Barn som stjeler i butikken og foreldre som lar dem!! :O


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette ser jeg nesten hver dag i travle matbutikker! Unger som går å forsyner seg fritt frem av både løs vekt godteri, sjokolade, ja hva de vil! Foreldrene lar dem bare holde på! Jeg har flere ganger spurt foreldre om de har betalt for det som ungen gumler på. Får da som regel til svar "ja selvfølgelig!" og jeg sier at det er vel ingen selvfølge! Andre svarer ikke og bare går.. Dere som lar unga deres holde på sånn SLUTT MED DET!! Vil dere lære opp ungene deres til å bli simple tyver bare fordi du ikke orker å holde styr på ungen din! Tenk på hva slags holdning du lærer bort! Ellers kan det hende gullet ditt blir hanket inn av onkel blå om noen år og ender opp med rulleblad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resultatet av dette blir bare at smågodt og bakervarer som nå ligger løst, må låses inn.

Har allerede hørt om ungdomsgjenger som spiser skoleboller inne i butikker, uten å betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns løsvekt er en uting og burde av hygeniske årsaker uansett låses bort!

 

Utover det har je selv hatt unger som har eti i butikken, når jeg spurte hvor de fikk det fra hadde de funnet det på gulvet :( Usj! De turte ikke stjele så de tenkte det var ok med det andre hadde mistet.... Huffameg! :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her er fæl med og stikke bort til smågodtet. Men jeg lar henne vertfall ikke spise, da får hun heller en godtepose med 2-4 ting oppi og må vente til vi har betalt.

 

Eneste hun får og tygge på i butikken er når vi kjøper brød så får hun skalkene fra begge endre, vet ikke hvorfor men for henne er det det store høydepunkte med og gå i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er høydepunkt her også. Vist hun er veldig tørst får hun en juice eller vann, da åpner vi den å hun får drikke en slurk eller to før jeg passer på den. Vi betaler den selvfølgelig når vi kommer til kassen. Hun løp også bort til smågodte å tok, hun viste det ikke var lov så hun hev det fort i munnen. Det skjedde ikke mange gangene før vi fikk slutt på det, vi tok også ut tingen å kastet den for at hun ikke skulle lære at vist hun puttet den inn i munnen før vi fikk tatt den fikk hun spise den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...