eniiiits Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Her ligger jeg med ballongkateter! uregelmessige rier har begynt og jeg blir innlagt klokken 12 i morgen hvis ikke det skjer noe før!! Gruer meg og gleder meg:) Så ble det apilbarn i stede for marsbarn! Min kjære er kjempe tolmodig og flink! er godt å ha en så god mann=) lykke til til dere andre!!<3
Pingo80 Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Åååååå, så spennende! Håper det kommer fort i gang og at du får en flott fødsel. Lykke til til deg og din kjære <3
May the force be with you Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Lykke til:):) Da har dere sikkert snart en søt, liten baby i armene:)
sisten Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Lykke til:-)) håper du får en fin fødselopplevelse:0)
flypapir Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 Så spennende! Lykke til med forestående fødsel!
Sessan <3 apriljente Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Oi oi )) så Spennendes! Lykke til snart har du babyen deres i armene dine! Godt å høre at mannen din er god mot deg, er slikt som gjør trygghet klem
Nr. 5? Skrevet 2. april 2011 #8 Skrevet 2. april 2011 Masse lykke til håper det ikke drøyer så alt for lenge. Her stoppet alt opp etter 4 timer med vondt etter masse tøying på sykehuset i dag. Sa jeg vil se det an til over helgen før noe mer gjøres, for var ikke helt modent enda. Så om det ikke blir noe fødsel i helga skal jeg inn igjen på sykehuset på mandag for nye undersøkelser. Frøkna i magen har det ihvertfall bare bra, og det er jo det viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå