Gå til innhold

Det renner av øyet mitt, inne som ute. Noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Det begynte for noen uker siden og det er bare på det ene øye. Tårene renner som om at tårekanalene ikke klarer å få drenert øyet og det er direkte ubehagelig og irriterende. Går konstant med papir i nærheten for å tørke og folk tror jeg gråter :P

Noen som har noen gode kjerringråd eller medisinske tips å komme med??

Fortsetter under...

Hmm, innlegget ville ikke vises. Prøver igjen:

Det er ikke rødt eller hovent og ikke er det noe puss synlig heller som vanligvis er symptomer på betennelse.

Det skal jo sies at junior på to mnd har hatt tette tårekanaler siden fødsel med pussdannelse.

Fikk kloramfenikol dråper som vi brukte på ham i en uke uten at det hjalp noe og da sa legen at det var trange/tette kanaler som ikke var noe å gjøre med ennå. Det kan jo ikke være mulig at jeg har fått det samme.....

Det gjør det hos meg også, bare her er det begge øynene. Er helt sår oppe på øyelokkene av all tårevesken. Har vært sånn siden lørdag. Lurer på om det kan være noe allergi av no slag.

Allergi ja.. jeg er allergisk og har startet med antihistaminer for noen uker siden. Men vanligvis renner det av begge øynene hvis det er allergien som forårsaker "tårefossen" og så klør det i tillegg. Altså kan det ikke være det som er årsaken regner jeg med.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...