Gå til innhold

Jeg har ikke veldig god råd men mener fortsatt at 1200 kr er minimum for hva man må betale for å få en ok bukse...

Anbefalte innlegg

Synes dette er utrolig tullete og overfladisk. Hi kan umulig ha sett grundig etter i butikker med lavere priser. Det er ingen automatisk sammenheng mellom pris og kvalitet/utseende på en bukse!

Greit nok at man i ny og ne kan invistere i et dyrt plagg som er klassisk og av god kvalitet hvis en finner noe en virkelig liker,men at det ikke finnes rimeligere alternativer er en idiotisk påstand.

Fortsetter under...

Jeg har hatt noen som har vært billigere men de blir stygge i formen etterhvert, mister elastisiteten og fargen blekner fortere. Dessuten er dte ok å gå i bukser som ikke ALLE andre går rundt i.

HI

jg jøpte meg 6 bukser like etter jul. 4 av dem var på HM og kostet 100 kr stykket, så kjøpte jeg to på gina for 400 til sammen.. er veldig ok de buksene synes jeg da.. =) om flere har samme bukse som meg bryr jeg meg veldig lite om.. når jeg gikk på ungdomsskolen var dette viktig. men ikke nå lengre. det sier jo litt om hvorfor du har så dårlig råd da.

Jeg har god råd til å kjøpe meg en bukse til den prisen - fordi jeg aldri har betalt så mye for en bukse!

Velg gjerne å prioritere så dyre bukser, en da må du slutte å syte om hvor dårlig råd du har!

Var akkurat ute for å fornye garderoben (min nyeste bukse var 5 år gammel) og fant flotte bukser til 500 kr stykk... synes det var dyrt nok jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...