Gå til innhold

Jeg har ikke veldig god råd men mener fortsatt at 1200 kr er minimum for hva man må betale for å få en ok bukse...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

? er dette noe å diskutere?

Vel, da kan jeg opplyse fruen om at min ræv får plass i halve prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh, glemte å få med meg det mest vesentligste ser jeg! Vi har drit god råd - sånn bye the way...

anno 21:20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittbuksene mine for tiden er cubus-bukser kjøpt på tilbud for en hundrelapp. Jeg har flere bukser til 1000-1500 og er fornøyd med noen av dem også, men jeg MÅ ikke over en viss sum for å få ei god bukse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan knapt huske at jeg har betalt over 500,- for ett klesplagg... Har klær som i utg-pkt. kostet mer enn det (yttertøy) men alt er kjøpt på salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjøpt en bukse til den prisen. Jeg er glad i bukser fra bik-bok, husker ikke merket. Groupy? Noen fra only, og bukser fra gina tricot. Så mine bukser koster fra 99 til kanskje 700

 

ha for øvrig ikke dårlig råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss trenger ikke bruke så mye penger for å få en bukse som ser bra ut, men det kommer sikkert litt an på kropsfasong og hvor mye stoff som må til for å sy en bukse som du får på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ræva mi (og hele meg) er svær, men jeg må ikke ut med så mye for ok bukser. Jada, bukser til store koster mer, for man finner ikke slikt til 99 kr utenom når det er tilbud...

 

MEN, når sant skal sies...mannen min kjøper bukser for 12-1500 kr, og da gjerne diesel-bukser. Han kjøper kanksje nye hver 4-5 år... vi har vært sammen i 5 år, og på den tida har jeg sikkert kjøpt 20 billige bukser, og han har kjøpt 2... Så det er nok noe i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du nok litt på jordet...

Jeg har mange ganger funnet dongeribukser til 299 kr, eller kanskje 200kr på tilbud!

Hadde aldri betalt 1200kr for en bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig i den påstanden. Klarer helt fint å finne Moteriktige, billigere bukser som fungerer utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ræva di er så stor at du må få spesialsydde bukser er det jo ikke rart du må ut med så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke brukt så mye, eneste klær jeg har kjøpt til over 1000 kroner stk var jakker og en festkjole.

 

Hvilke bukser koster 1200 kroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull!

 

Du kan få en bukse som sitter bra mellom 200 og 500 kr. Eller så har du ikke dårlig råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1200 er liksom minimum for ei bukse? Haha! Jaja, skjønner hvilket miljø du er oppvokst i. Love equals money. Stakkars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig, finnes greie plagg under den prisen. Om ikke den er laget av gull eller silketråd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med hi da. Buksene som koster litt er klart verdt prisen. Jeg har en bukse til 3000 og den er så utrolig flott. Det er D&G bukse som jeg har hatt i 5 år. Jeg har også flere bukser til rett over tusenlappen. Disse busene holder seg godt i farge og fasong og ser kjempe flotte ut. Jeg er slank og disse dyre designerbuksene kler oss med flott fasong.

 

Når det er sagt så kjøper jeg også billige bukse innimellom. Jeg merker ofte at noen av disse fort mister fargen de hadde da de var nye. Det er også vanskelig å finne farger som ikke ser billige ut. Det er helt ok å gå med billige klær men jeg har ikke lyst til å se ut som jeg har brukt 100 kroner på buksen. Den siste buksen jeg kjøpte kostet hundre kroner og ble fort min favoritt, men etter 5-6 vask var den ikke like fin lengre. Denne var kjøpt på voro moda.

 

Jeg tror heller ikke jeg bruker mer penger på klær enn andre. Jeg kjøper heller to fine bukser enn 20 som ligger i skapet. Alle klær hos meg blir brukt til de er brukt opp og elsket til det ikke er mer igjen å elske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp 09:18. Er akkurat det jeg mener. og til dere som mener det er pga at jeg er for feit, vel kunne ikke vært lengre fra sannheten. Er slank og trent, veier 59 kilo og er 172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...