Gå til innhold

Syns det er endel ubetenksomme voksene rundt oss :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så skjer det igjen at det ene barnet vårt blir invitert i bursdag og ikke det andre. De er svært tett i alder og alltid er det den yngste som blir utelatt. Har forklart henne at det sikkert bare er for de "store" (altså 4 åringene og ikke 3 åringene), men så skjer det altså hennes venninner på samme alder kommer gående til samme selskap og forklarigen min holder ikke mål. Barna det gjelder er invitert i begge våres bursdager, så det er heller ikke grunnen. Det er heller ikke bare gutter/jenter, ikke bare for en avd i bhg etc... Så må jeg bare si igjen da at verden er urettferdig innimellom og voksene kan være veldig ubetenksomme....

Noen med gode forklaringer til min lille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det opp med barnehagen, jeg pleier å legge føringen for slike ting på begynnelsen av året f.eks si at i år har vi bre én gutt i femårsgruppen og at foreldrene bør tenke på det når de inviterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen har føringer, men foreldrene inviterer på "privaten" for å omgå bhg. Har til og med hatt ungene mine i en bursdag der det viste seg at TREÅRINGEN selv hadde plukket på egenhånd sine gjester.... Kjenner jeg blir lettere oppgitt over voksene menneskers idioti :(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg i alle fall tatt det opp, for da må de bruke sterkere virkemidler når de informerer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...