mariasola Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Er det noen av dere flinke jenter som har lyst å spå meg? Har aldri blitt spådd før, og er kjempespent Er født 12.01.81
mariasola Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2011 Hmm...lurer jo selvsagt på kjønnet til hjertet i magen... Men tenkte på et generelt grunnlag... Det var ikke så lett å finne konkrete spørsmål.. =)=)
Athina' Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Jeg ser gutt jeg :-) Har du termin i oktober?(får opp 10 oktober for en eller annen merkelig grunn) Tror fødselen vil ta rundt 11 timer, og vil gå greit. Vil bare ta litt tid før den setter i gang :-)
mariasola Skrevet 1. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2011 En liten gutt <3 Har termin i august, så håper da virkelig at h*n ser dagens lys før i oktober... Forrige baby holdt på å komme ut på vei til sykehuset, så 11 timer høres betryggende ut...dog litt lenge!! Takk for svar =)
Athina' Skrevet 1. april 2011 #6 Skrevet 1. april 2011 11 timer er ikke så ille, og jeg ser en grei fødsel på deg, så du vil ikke bli ødelagt av det nei hehe. Vel kryss av kalenderen på den 10 oktober, så kanskje noe skjer, for jeg føler at det er en dato som vil bli litt spesiell for deg, eller rundt den da :-) Lykke til :-) Klem
mariasola Skrevet 1. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2011 11 timer er vel ingenting.... (opptimistisk) Tror du det er en positiv ting som skjer da???? *skjelve* Stor klem tilbake <3
Athina' Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 afff alt jeg skrev forsvant, dumme BIM! Neida 11 timer går greit, det vil bli 'enkelt' og de vil ikke ødelegge deg på noe vis :-) Betyr oktober for deg fra før på noe vis? Bursdager, merkedager, bryllupsdag(kanskje frieri?) Vel uansett Oktober vil bli en veldig bra mnd for deg :-) Dette ble litt amputert siden alt hang i sted :-)
mariasola Skrevet 1. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2011 Dumme dumme bim!!!! 11 timer er vel egentlig ingenting i forhold til et helt liv sammen med et nydelig barn...=) Hmm...ekskjæresten min har bursdag i oktober....stort mer er det ikke i den måneden ...ennå!!! =) Da gleder jeg meg til det! Tusen takk for svar. Virkelig kjempe spennende! Ha en super helg Klem Mia
Athina' Skrevet 1. april 2011 #10 Skrevet 1. april 2011 Gleder meg til å høre om noe skjedde da så kom tilbake og gi tilbakemelding i november :-) Ha en super helg og kos deg masse :-) Klem
mariasola Skrevet 1. april 2011 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2011 Skal huske å gi tilbakemelding!!! Nå er det natt for travle småbarnsmødre....fredag eller ikke fredag *gjesp* <3
Athina' Skrevet 1. april 2011 #12 Skrevet 1. april 2011 Plutselig tar livet deg igjen ja :-) Sov søtt :-) Nattaklem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå