Gå til innhold

Hvorfor sende så små barn på norske talenter??


Koala *g07*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke sett i kveld så vet ikke hvem du referer til, men har sett før på folk som melder på 7-8 åringer som sikkert er søte og sjarmerende, men helt medium talentfulle og selvsagt blir knuste når de ikke går videre. Ville forsøkt og skjermet barna mine litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nettopp det, de er ikke store nok til å ta inn over seg det faktiske at de ikke er gode nok akkurat nå. Huff. trist synes jeg, og gjør at slike konkurranser får litt bismak for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Absolutt foreldrenes ansvar!

Men, syns dommerne er flinke til å forklare at de må stå på og øve mer.

De sier stort sett en konstruktiv positiv ting før de forteller hva de må øve på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare skrive under på alt du skriver her. Det er faktisk mer snilt av foreldrene å nekte dem å delta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det satt jeg og tenkte på igår også. Aldri i livet om mine barn hadde fått lov å delta her dersom de ikke virkelig hadde et godt utviklet talent. Må være drepen for et barn å få drømmene sine most på tv foran hele landet...

 

Og så lurer jeg fælt på om foreldrene faktisk mener at barna deres er fantastisk flinke, og at det er derfor de tillater at barna er med på sånt? Det kan jo være, for det er utrolig mye rart som stiller på norske talenter blant voksne deltagere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...