car123 Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Jeg er i helgen 17 uker på vei. I det siste har jeg kjente noe rart i magen. Den siste uken mer. Det kjennes ut som små stikk, krafsing, klyp, bobler. (nesten umulig å forklare) Dette kjenner jeg bare på et sted av gangen. spesielt rundt navelen. Det holder seg på dette stedet over lenger tid. Neste dag kan denne følelsen være på andre siden av navelen. Når denne følelsen kommer kan den komme å gå ganske lenge.(opp mot en time) Men kan det være babayen så høyt oppe??? Hva tror dere?
Sololight Skrevet 2. april 2011 #2 Skrevet 2. april 2011 Heisann. Jeg vet ikke hvor høyt oppe babyen beveger seg i uke 17, men er selv 15 uker og kjenner noe ca 5-6 cm nedenfor navlen. Når jeg sitter fremoverbøyd kan jeg kjenne at noe sklir eller skraper forsiktig inni meg. Vet ikke om det er babyen, men jeg kenner det som regel på ettermiddagen og kvelden, og det er på samme sted hver kveld. Det er ikke den berømte luftboblefølelsen som jeg kjente i forrige svangerskap, men det kjennes virkelig ut som noe som beveger seg:-)
kristinewolden Skrevet 3. april 2011 #3 Skrevet 3. april 2011 Livmoren ligger jo ikke helt opp til navlen så tidlig tror jeg (uke 17). Jeg kjente ikke noe før i uke 21, og da var det som en leamus nederst på den venstre siden i magen Noen kjenner det før, andre senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå