RødRev Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Jeg er vanligvis ikke så giret på vann, men nå bøtter jeg innpå. Synes nesten ikke det hjelper! Flere som har det sånn? Heldigvis er det sunt i alle fall
zombie2be Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 ja.. ikke hver dag,men ganske ofte så føler jeg nesten jeg tørker inn altså.. drikker masse masse vann!
sommerbebi Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Ja, drikker vann, saft og jus hele dagen lang.. må ha med vannflaske uansett hvor jeg går, for går det får lang tid uten drikke føler jeg meg helt dehydrert. Merkelige greier
Tauriel Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 samme opplegg her. før likte jeg ikke vann (ble dårlig av det), drakk nesten ikke brus, juce osv. men nå går vann ned på høykant i store mengder :S
StoltHønemor<3 Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Ja, jeg er også det.. Jeg drikker masse vann hele tiden, og om jeg ikke drikker nok vann så blir jeg tung i hodet.. Som du sier; bra det er sunt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå