Gå til innhold

Samboer nekter å være kjørbar. Er i uke 40. Hadde jeg klart ville jeg sparka han hardt i leggen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"Vi tar jo bare taxi hvis du føder, davel!"

Joda, takk for den. Men hvem vil vel ha med seg en beruset mann på fødselen? Gå og legg deg, mannfolk!

Jeg håper modningsakupukturen slår inn ikveld og jeg må GÅ opp på sykehuset alene. Så får vi se hvor morsomt det er å være mann! hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er jo bare å si at han faktisk ikke får være med i det hele tatt hvis han har drukket. Greier han ikke å holde seg unna er han udugelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er litt sinna nå, altså!

Send meg masse fødestøv, så det settes igang nå!

Så får vi se hvor høy på pæra han er når han får en telefon seinere.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde blitt skikkelig sint på han, å nekta å ha han med meg på fødselen. Hadde aldri orka å ha den fulle ånden inne på føderommet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde reist fra hele mannen, og funnet meg mitt eget. Så kort i skallen går ikke an å være. Da bryr han seg fint lite om deg, og hva som er i ferd med å skje. En fødsel. En fødel for mange menn, er noe det dyreste de har vært med på. Din mann bryr seg slett ikke. Aldri om jeg hadde hatt en mann på en fødestue, som stinker alkohol. Klarer ikke å legge sitt til side. Det er ikke hver dag du føder heller. Lenge leve egoisten. Beklager, men nå ble jeg skikkelig provosert.

Hvor gammal er han, 15??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri tilgitt.Om jeg måtte føde uten han pga fyll.

Vi hadde en prat om det her hjemme og før jeg skulle føde. Det var en diskusjon jeg vant! Jeg sa ifra når han var edru osv og han innfant seg med mine argumenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tatt han med meg så hadde han gått glipp av hele fødselen.

Be med deg en annen du. Tullemann. Han lærer nok til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøre selv?

 

Tafatte kvinnfolk, altså!

 

Du vet du kan ringe sykebil om det trengs?

 

Jeg blir helt oppgitt over kvinner som overlater bestemmelsene til sine menn. Kan ha med at jeg alltid har vært alene, men hjelpes.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er vel litt for tollerant.. Er ingen aprilsnarr, nei.

Dette skjer stadig vekk.

Og han er ikke 15, men 25.

Jeg har gitt opp alt som heter prat og diskusjoner. Har ikke så mye jeg skulle ha sagt. La han kjøre sitt eget løp eller ingen oss.

Men koster meg ingenting å føde alene. Vil egentlig ikke ha han med, men min mor. Han skal derimot være med. "Tenk å nekte en mann å være med på sitt eget barns fødsel!" Så slem kan jeg ikke være mener han. Kyss meg i R***! HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teit innlegg 19.58.. det er ikke akkurat trafikk sikkert å kjøre til føden selv altså.. da hadde jeg heller tatt taxi ;)

 

Ps. jeg måtte ta toget.. 2 timer,alene jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet aldri hvordan en fødsel blir,min ble det full fart i med engang og kom tett hele tiden,og sterke veer og.Hadde aldri i verden kunne klart å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg rundt uke 38 og svigermor prøvde å få med seg mannen min til syden. Hun ville kose seg i varmen! Hun mente at jeg sikkert ikke kom til å føde når dem var borte alikevel. Hun klarte t.o.m å få mannen til å synes synd på henne og at jeg var egoist om han ikke ble med. Hun sa også at jeg kunne bare ha med meg mannens søster og hennes mann med på fødsel om min mann ikke rakk det!

 

Jeg hadde da nettopp flyttet til mannens hjemsted og kjente INGEN.Ikke hadde vi fått alt i hus til den lille skulle komme heller. Er det rart jeg ikke har noe spesielt godt forhold til henne?

 

Så menn sier mye men de tar som regel til vett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...