fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 har lurt på å kjøpe bæresjal da vi hadde babybjørn til forrige frøkena å syntes det ikke var noe serlig. noen som kan gi meg tips og grunner til hvilket jeg bør satse på?
knitting Skrevet 26. mai 2011 #2 Skrevet 26. mai 2011 Hei, jeg kommer til å sverge til bæresjal og faktisk utsette vognkjøp litt da jeg kun kommer til å bære den første perioden (men det er et personlig valg jeg har tatt). Det første du bør tenke på er når skal du bære? Skal du begynne å bære rett etter knerten er født, må du bruke elastisk bæresjal. Dette er pga. da kan du brette sjalet over hodet til baby'n så det holdes på plass. Elastiske bæresjal kommer i alle mulige prisklasser, men er fullt mulige å sy selv. 5 m elastisk bomullsstoff á 60cm bredde gir deg et flott sjal. Bare sy langs kantene så det ikke rakner. Jeg kommer til å gjøre dette i starten. Når så knerten har blitt ca ½ år kommer jeg til å investere i et skikkelig uelastisk sjal. Disse pleier å koste ca 700kr. Grunnen til at jeg da kjøper er fordi det er veldig vanskelig å få tak i stoff som er godt nok på stoffbutikker. Ellers har jeg også en ringslynge liggende som jeg sydde for et par år tilbake som jeg bruker når barnet er enda litt større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå