Gå til innhold

Hvor gamle var deres små når de fikk sin første klipp hos frisøren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eldstemann klipte seg enten rett før eller rett etter 1 års dagen sin, da hadde jeg klippa litt i luggen hans tidligere.

Midtersten var 9 mndr første gang vi hadde han med til frisøren, kunne nok tatt han med før, men han var så søt med krøllene sine :-)

Minstemor husker jeg ikke helt, hun hadde ikke så mye hår som brødrene sine og hun fikk ei klemme i håret når luggen ble litt for lang (rundt 1 års alderen, hun har ihvertfall klemme/klype i håret på 1 år's bildet ser jeg)

Så langt er det kun eldste som har vært hos frisøren og det var rett før hun ble 5 år. Både før og etter har jeg klipt henne. Hun skal igjen om noen uker og vil da være 5 år og 7-8 mnd.

Yngste blir 3 år i morgen og har enda ikke vært hos frisøren, men har tenkt å bestille time til henne samtidig som eldste skal.

Annonse

Frisørbesøk var vel rundt skolealder. før det var det kun hjemme(hihihihi... frisør var "trusselen" jeg brukte når de ikke satt i ro ;)). Og nå er det hjemme igjen med yngste. Eldste klippes av enten seg selv eller venner(17 år).

3 år og 4 mndr. Han digget det, satt helt i ro og skravlet hull i hodet på frisøren :-) Jeg var faktisk hos frisøren i dag, og hun sa at sønnen min hadde gjort et uutslettelig inntrykk på henne, en av de koseligste klippene hun hadde tatt :-D

Eldste var hos frisøren første gong rundt 2-årsalderen. Stussa luggen hans ved 12 mnd, og håret i nakken ved 15 mnd.

Lille er snart 3 1/2 år og har ikkje vore klipt enno. Har forholdsvis kort "babyhår" enno, begynte med klemme i luggen ved ca 20 mnd. Luggen er enno ikkje lang nok til å nå bak i hestehale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...