Gå til innhold

Hvor gamle var deres små når de fikk sin første klipp hos frisøren?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 mnd. Og da hadde jeg klipt han selv før det. Datteren min husker jeg ikke. Hun hadde lite hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstemann klipte seg enten rett før eller rett etter 1 års dagen sin, da hadde jeg klippa litt i luggen hans tidligere.

 

Midtersten var 9 mndr første gang vi hadde han med til frisøren, kunne nok tatt han med før, men han var så søt med krøllene sine :-)

 

Minstemor husker jeg ikke helt, hun hadde ikke så mye hår som brødrene sine og hun fikk ei klemme i håret når luggen ble litt for lang (rundt 1 års alderen, hun har ihvertfall klemme/klype i håret på 1 år's bildet ser jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det kun eldste som har vært hos frisøren og det var rett før hun ble 5 år. Både før og etter har jeg klipt henne. Hun skal igjen om noen uker og vil da være 5 år og 7-8 mnd.

 

Yngste blir 3 år i morgen og har enda ikke vært hos frisøren, men har tenkt å bestille time til henne samtidig som eldste skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisørbesøk var vel rundt skolealder. før det var det kun hjemme(hihihihi... frisør var "trusselen" jeg brukte når de ikke satt i ro ;)). Og nå er det hjemme igjen med yngste. Eldste klippes av enten seg selv eller venner(17 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år og 4 mndr. Han digget det, satt helt i ro og skravlet hull i hodet på frisøren :-) Jeg var faktisk hos frisøren i dag, og hun sa at sønnen min hadde gjort et uutslettelig inntrykk på henne, en av de koseligste klippene hun hadde tatt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste var hos frisøren første gong rundt 2-årsalderen. Stussa luggen hans ved 12 mnd, og håret i nakken ved 15 mnd.

 

Lille er snart 3 1/2 år og har ikkje vore klipt enno. Har forholdsvis kort "babyhår" enno, begynte med klemme i luggen ved ca 20 mnd. Luggen er enno ikkje lang nok til å nå bak i hestehale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...