Gå til innhold

ønsk dere link til orakelkortene eller er det ett fett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke noe ekstra jobb for meg om dere ønsker link :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg synest det var greit iallefall :P

Skrevet

Ja, veldig fint å få se kortene :)

Skrevet

Jeg vil også se disse kortene, de høres jo så fine ut bare på navnet jo :-) Pluss jeg finner mye info i dem og jeg da, gleder meg til å se :-)

Skrevet

Svarer her på kortet jeg for det var så lang en tråd på den andre:

Blir helt knisete jeg når jeg skriver til deg bestandig for jeg ser for meg en så vakker hvit lije/sånn menneskeblomst - og hvor dumt er det da jeg vet jo du ikke er en blomst og dønn hvit hehe. Vel uansett du gjør meg glad :-)

Og jeg må bare si OI så bra det kortet stemte da, sitter her bare å fniser og føler meg skikkelig ferska hehehe. Men jeg gjør dette, som med utdannelsen jeg vil ta nå også - jeg tenker jo på jobben og hva jeg skal gjøre istedet for å ta de stedene det tar for å bli det jeg vil bli :-) og at du skrev om husvasken er dårlig gjort! Jeg kan jo ikkeno for at jeg sitter i sofaen og ser på tak og vegger og tenker 'å helvete dette blir mye og tungt'! så blir det ingen ting av noe *ler*

Og kortet var jo bare så fint, ser meg selv i deg og hva kortet sier, og regnbuen fjerner skyene og himmelen blir blå :-)

Tusen takk for kortet søta :-)

Kniseklem :-))

Skrevet

hihi du er verdens søteste!! har hatt en litt tung kveld, men nå smiler jeg med hele meg, fniser jeg også!! høyt her jeg sitter alene lol

whitelily har jeg fått av en av hjelperene mine, så derfor har jeg det navnet, og du har rett i at jeg nok ikke er helt hvit ;)

utrolig bra at kortet traff!! jeg har tenkt masse på det legget som forsvant for meg den andre dagen, så nå skal jeg få ut fingeren og legge på nytt på deg i løpet av helgen :))))

ha en strålende kveld snuppa, så snakkes vi plutselig!!

og du hva får du opp på jobb situasjonen til meg og slabbedasken min (aka mannen min;)) hihi

klemklem :)))

Skrevet

Men atte vakre liljen min, dette har jeg jo ikke sett før! Så dumt! Mente jo ikke å overse deg... fy meg! :-(

Men nå er det jeg som sitter her og smiler med hele meg, du er så skjønn :-)))

Skal se på deg i morgen jeg så mailer jeg deg så jeg ser hva jeg holder på med hehe.

Hmmm ser for meg den slabbedasken din som utroper på Bingoen sammen med de søte små(skikkelig hisssige og skumle!) blåhårete bingodamene , for det tror jeg han kunne like altså! hehehe ;-P

Supert, men husk å MAIL denne gangen da så det ikke forsvinner igjen ;-)

HoppeNikkeNeieKlem :-))

PS! WhiteLily er bare ett kjempeskjønt navn, og du bærer det med en veldig verdighet! :-)) Jeg skal finne ett bilde, kanskje ikke av en lilje, men jeg skal sende det til deg så får du ser hvordan jeg ser deg, som ett lekende barn i en lilje - jeg hører til og med den gode latteren fra magen som kommer ut av ren sjel som er pure of heart hehe

Skrevet

du overså meg jo ikke da ;) kunne sendt en mail, men ville ikke mase haha føler meg litt masete om dagen! slabbedasken sier jeg er helt ulik megselv ifht alt stresset jeg har med flyttingen og jobb for oss.. men pleier ikke å sette meg i sånne her situasjoner, tar aldri sånne sjanser, så er nok derfor!

dauer av latter når jeg ser for meg slabbedasken på bingo lol lol lol tror han hadde krabba opp etter veggene i et sånt miljø lol lol

gleder meg vanvittig til å se bildet :) må jo si at din energi gjør meg hoppende glad altså!! utrolig morro!!

vi mailes snuppelura nattinattklem

Skrevet

Seriøst?! Sunppelura? Vet du, det var mammas kjælenavn på meg når jeg var lita og det ordet har jeg aldri noensinne hørt andre sagt enn mamma! Så knall! :-)))

Blir Bingo på'n, blir det skjønner du, er straffen for at han absolutt skal bo der han vil det :-P OOOOOOOLGA 62?! *skratter*

Helt sikkert, dette å gi fra kontrollen er noe av det skumleste man kan gjøre, iallefall når man er vant til å ha kontroll ikke bare på seg selv, men barn og omgivelser osv... Vet det er skremmende, men det er ikke så altfor lenge til nå da :-)

OG du maser ikke, spør ivei, mail i vei - husker litt dårlig innimellom og konsentrasjonen er som den skal være på ett Indigo barn så mas i vei! :-))

Sov søtt lille kjærub:-)) Nattakos

Skrevet

så vittig!! jeg brukte snuppelura masse før, men nå er det bare eldste dattern som hører det, men det måtte liksom til deg også ;) skjønner jo det nå :)))

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiils 44 (han snakker jo ikke mye norsk så 44 er et tall han ikke klarer å si lol) *LER*

huff ja, jeg var jo alene med eldste mi i ett par år før jeg traff han også, og det har jo vært en berg og dalbane siden jeg møtte han, så har liksom måtte ha stålkontroll, men men er vel en mening med det her også ;) snart ruller det i gang! *skremte dådyrøyne* hihi

fint jeg ikke er alene om å være virrete hehe er vel ikke for ingenting jeg hadde "lille virre" på russelua mi hehe

sleep tight and dont let the bedbugs bite ;) klemmeting

Skrevet

Tror denne bingo greia kommer til å bli kjempesuksess jeg, og YouTube kan jo være en måte å la fremtidige arbeidsgivere se hvor flink han er *skrattler*

Se der ja, du vet mer enn du har godt av ;-P

Bra vi er to skrullehuer, vet iallefall hvor vi har hverandre da :-)))

Natta, og send Ole lukkeøye hit når du er ferdig med han da :-)

Nattaklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...