Gå til innhold

Spiren skal sitte nå i April !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi vært prøvere i 10 måneder men er bare i 7 pp pga. uteblitt mens tidligere i år. Da vi begynte prøvingen prøvde vi hele tiden og trodde det skulle klaffe etter bare et par måneder. Etter 4 månders prøving trodde vi at det kom til å klaffe i 6 måned, men ingenting skjedde. Mensen ble borte og kom ikke tilbake før i januar. Har vært 2 ganger inn og ut av sykehuset for å sjekke/ta blodprøver men legene gjør ingenting. De sier bare at jeg er frisk. og det er jeg glad for, men de kan da gjøre noe når det har gått så lang tid. Vi bestemte oss for å slappe av å ta det som det kommer og ikke stresse mer med prøvingen . januar gikk ingenting skjer, februar gikk også men heller ingenting skjedde og mars bare forsvant like fort som den kom og nå er vi i April. Nå kutter vi ut å stresse ned, mase på legene osv osv. Skal prøve denne måneden å ha sex oftere , måtte det bli Desember baby!

godt å få ut litt frustrasjon :)

Flere som føler seg i samme situasjon ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på deg her..

Har prøvd i 9mnd, men har bare hatt 1! eneste pp:( Er inne i min 2. pp nå og er 150 dager siden forrige tr. Imorgen tar jeg min siste tablett med provera og får forhåpentligvis tr en gang i løpet av neste uke. Da skal jeg begynne på pergo og håper jeg endelig kan få el igjen så vi kan begynne prøvingen "på ordentlig". Var hos gyn for en uke siden og fikk påvisst PCO og beskjed om at jeg har store problemer problemer med å produsere egg selv. (noe som er åpenlyst siden jeg ikke har hatt mens på 150 dager)

Nå krysser jeg fingrene for tr til uka, el to uker etterpå og ikm i uke 18. Slenger meg på deg og håper virkelig at spira sitter nå i April:)

Skrevet

Har noen av de samme tankene, bortsett fra at jeg tviler på at det skjer noe i april. Sitter her og føler EL er rett rundt hjørnet, men samboer dro på ferie i går...

Jeg sluttet på pillen i april i fjor, ble gravid i juni og hadde SA i juli. Det er nå 9 mnd siden og er i min 7pp. Har slitt med lange sykluser, men det har stabilisert seg rundt 35-40 dager. Prøvde som bare det i desember og januar og stresset ned i mars. Har ikke gitt noe resultater ennå, men føler fortsatt for å ikke stresse så mye å ta det litt som det kommer. Men skjer det fortsatt ikke noe de to neste syklusene, så tror jeg ikke at jeg klarer å slappe av lenger.

Holder på å ta blodprøver for å sjekke hormonnivået, føler kanskje at noe er galt på det området. Vet dere hvordan det er med sammenhengen mellom EL og TR? Er det sånn at man kan få tr selv om man ikke har el? Jeg mistenker at jeg har hatt noen sykluser uten el, men det kommer en blødning likevel. Blør også veldig lite når jeg har tr, så lurer på om det kan være tegn på noe... Hadde vært fint å få vite hva som skjer med kroppen og skulle gjerne hatt en spire på plass snart.

Lykke til dere andre også :) Fint å få ut litt frustrasjon og tanker.

Skrevet

krysser fingrene for at du får EL snart ! :) lykke til! min EL har vært , nå er det bare å vente :)

Skrevet

håper legene finner ut av det :) kan være litt av vært.. vet ikke det med EL og TR men tror man bare får TR når man har hatt EL. da jeg ikke hadde mens på 4 måneder før jul da hadde jeg ikke EL men nå har jeg EL og mens hver måned.

Skrevet

Krysser fingrene for at det klaffet for deg denne gangen snuppi.

Ang. el og tr så har jeg lest om noen som får tr regelmessig, men har ikke alltid el. Så det er visst mulig å få tr uten å ha el.

Selv har jeg ikke hatt tr på over 150dager pga manglende el så det varierer nok fra person til person.

Selv tok jeg siste provera igår og venter nå tr de nærmeste dagene slik at jeg kan begynne på pergo. Krysser fingrene for elxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

takk ! håper du får EL om noen dager :D jeg begynte å bli kvalm i dag og begynner å få menssmerter allerede , syns det var litt tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...