Gå til innhold

Da ble det planlagt keisersnitt om 13 dager.......gruer ja:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ultralyd og snakket med gynekolog i dag. Baby ligger fortsatt i tverrleie,og jeg vil ikke drive med noe snuing. Gynekolog sa at baby kan snu seg enda da jeg har igjen 3 uker til termin enda når jeg er 5-gangs fødende. Men fikk no iallefall en dato for keisersnitt om 13 dager hvis den ikke har snudd seg med hodet ned da. Hvis den har snudd seg så skulle dem sette igang fødselen for meg da så jeg slipper å gå å grue meg lengre iallefall. MEN:måtte nesten krangle meg til dette ja,for en gynekolog. Måtte ha en god grunn for KS sa hun,og det å ikke ville prøve å snu baby var en dårlig grunn sa hun,men hun kunne ikke tvinge meg da. Satt der å gråt masse. Så vi ble no enig om dette da til slutt. Vanvittig at dem skal være så hissig på dette å prøve alt for å få oss til å føde normalt ja.....men men. Får håpe alt går bra til slutt iallefall.

Ikke lenge igjen i alle tilfeller no. Masse lykke til damer:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke prøve snuing? Var også selv veldig i mot snuing..men prøvde det. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt, men de måtte gi seg etter tre forsøk for lillegutt nekta plent..så det blir KS på meg også, nå på mandag!!

Skrevet

snuing kan jo faktisk være ganske risikofullt, så skjønner godt at du ikke vil! Og det er ikke sånn at det ikke gjør vondt, i noen tilfeller gjør det sykt vondt, mens hos andre ikke. Hos meg utførte de vending på førstemann og aldri i verdn om jeg hadde gjort det igjen. For det første pga at jeg nå vet hva slags risikoer det er ved snuing, for det andre for at det var helt sykt vondt. Nå lå min med rompa godt planta nedi bekkenet så de måtte jo ekstra langt inn, men uansett. Hadde aldri gjort det igjen! Og det er din kropp, og din baby, du bør i aller høyeste grad bestemme det :)

Masse lykke til :)

Skrevet

skjønner deg godt at du vil ha keisersnitt jeg! min baby lå med rompa ned en stund og jeg var veldig bekymret. Leste litt om det og bestemte meg da for keisersnitt.

Jeg var på UL i dag, og da lå hun med hode ned, håper hun blir liggende der nå. Tror vi er omtrent likelangt på vei. Jeg har termin 22 april.

Lykke til! håper babyen snur seg.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen,det er godt å se at noen bryr seg om en iallefall. Selvsagt håper jeg litja snur seg,men må jeg ta KS så må jeg. Det går vel bra.

Masse lykke til alle sammen.

Klem fra meg...

Skrevet

Hei! :-)

Godt at du ble hørt og at du er garantert keisernitt om ikke vesla snur seg! :-)

Vet om ei som skulle inn til snuing like før termin og da hadde babyen snudd seg av seg selv og det var vel i uke 38 så det kan jo ennå skje, men uansett bra at du får det om hun ikke snur seg! :-)

Klem fra

Skrevet

Hei igjen!! :) Min har snudd seg!

Men hvorfor vil du ikke prøve vending, og så kan du stoppe det om du vil? Naboen min gjorde det igår, med den avtalen at hun kunne si stopp om det gjorde vondt.. Hun sa ikke stopp, det gikk bra! Men på vei hjem romstrerte det veldig i magen, og hun tror han har snudd seg tilbake.. :(

Det gikk jo også bra hos meg, jeg synes ikke det var noe stress. De gikk ikke inni meg med instrumenter, de ordnet alt utenpå magen.

Huff... KS er ikke noe spøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...