Gå til innhold

Jada, så skjer det igjen:( 3åring kvelt i bhg!


♥Love is in the aiR♥

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10083499

 

Har akkurat lest om 3åringen Daniel, som dere kanskje leste om i avisene i okt 2010. Han som ble funnet i en rutsjebane med tau rundt halsen. Også skal jeg lese avisene og der står dette.

 

Uff, blir jo ikke mindre bekymret av at det skjer IGJEN:(

Og seriøst, rullegardiner MED snor i bhg? Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Det er grusomt, ingen tvil om det. Men, det kan faktisk skje hvor som helst, overalt, hjemme, i bhg, hos bestemor eller hos naboen... Man kan ikke klandre noen for de ulykkene som skjer på så kort tid. Det står jo at de var alene toppen et par minutter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Det er helt grusomt, men som du sier Palmesus, det kan skje hvor som helst når som helst dessverre. Marginene mellom ingenting og alt er fryktelig små ofte. Sender tanker til alle involverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil absolutt ikke fordele skyld!!! Men tenkte på det at det sår advarsler på de snorene på rullegardiner, så litt merkelig at de har de i en bhg.

Det er jo helt grusomt at det skjer, uansett hvor!:((

Håper bare det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt grusomt!! Men som de blir skrevet her, det er sånt som kan skje alle plasser :-( Ang rullegardin med tau i, det har vi i barnehagen der eg jobber. Men tauet er festet utenfor rekkevidde for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja dette var tragisk! Har selv jobbet i den barnehagen en gang i tiden, og det var forhold der som gjorde at jeg valgte å slutte. Ting har jo helt sikkert endret seg siden da håper jeg, men dette var utrolig trist å lese. Varme tanker til pårørende og de ansatte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut at de hadde rullgardiner med tau i vår bhg også, etter min jente hang fast.. Heldigvis så de ansatte det så hun slapp unna med brannsår rundt halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...