Gå til innhold

Skal til syden, noen som har prøvd all inclusive?


Blomsterpiken og tullene

Anbefalte innlegg

Er det verd pengene? Vi skal bo i leilighet, så vi KAN ordne med frokost og kveldsmat selv. Går jo fort noen kroner når man skal spise lunsj og middag ute hver dag. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært to forskjellige steder hvor de hadde all inclusive og vi valgte det bort begge gangene. Første sted kunne vi hatt nytte av det da utvalget og tilbudene var bra, andre stedet var det imidlertid helt tragisk.

Så du kan være heldig, men du risikerer også å spise det "samme kjedelige" hver dag.

Spørsmålet er også om dere kommer til å være på stedet til en hver tid eller kommer til å farte litt rundt...da kommer jo alle måltider ute i tillegg til det dere allerede har betalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får mye bedre mat når dere spiser ute på restaurant, all inclusive serverer bufe hver dag.

Men reiser vi til syden igjen blir det absolutt på all inclusive!!

Genialt når man reiser med små barn, slippe å styre rundt for å få seg noe mat, is er som regel inkl. (kuleis) Bare å hente seg brus, øl vin, og diverse. Genialt! maren er helt grei ikke noe mer. Og ja absolutt MYE rimligere (som regel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg absolutt! Som over her: man kan hente det man vil, når man vil, spesielt med tanke på drikke og mellommåltider. Men jeg vil også hatt med penger til å kunne spise annen mat på resturant noen ganger, man blir litt lei denne bufèmaten skal man spise den hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd, får se om vi prøver på det. En gang må jo være den første også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på all inclusive for første gang på Gran Canaria i vinter, og det var helt himmelsk! Knallgod mat, et enormt utvalg! Aldri spist så mye god mat i hele mitt liv tror jeg! veldig greit med gratis drikke, is og snacks hele dagen også. Aldri brukt så lite penger mens vi har vært på ferie før;-) Syns stort sett spisesteder på de typiske turiststedene er tragiske, dette var 100 ganger bedre!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må presisere: Var buffet det også, men FOR en buffet! Det var nye, spennende retter hver dag. Kokkene stod og lagde maten mens gjestene spiste. Hadde en fantastisk salat-bar, egen pizza-avdeling, et enormt utvalg av sjømat og både kylling, svin og biffkjøtt i uendeligevariasjoner - absolutt ikke kjedelig å spise der hver dag - heller frustrerende at man faktisk ikke orket å prøve seg på alt;-) Samme med frokost og lunsj. Det er nok forskjell på stedene vil jeg tro, men dette var i hvertfall 100% å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Rutletutt*

 

Kan du være så snill å fortelle hvirket hotell dere var på?

 

Jeg vil gjerne prøve ut all inclusive på Gran Canaria nå mens barna er små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...