Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder det med lammeskinn og dyne når det er 5-10 grader ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker fortsatt vinterposen, men baby har da bare ullundertøy og lue på seg inni der, og ikke noe mer. Da er hun akkurat passe varm=)

Skrevet

Haff, det evige spørsmål om påkledning :P

Blir jo aldri klok på det. Hvor mye klær nedi posen? Hvor mye klær til bare dyne? Hvilken dyne? Ull eller ikke?

Blir ikke klok på det jeg :)

Skrevet

Jeg har lagt bort lammeskinnet ved 5-10 grader. Baby har på bomullsbody/strømpebukse og en god, tjukk bomull/polyesterdress, bomull/ull finlandshette, votter + dundyne og vogntrekk. Han sover veldig godt under disse omstendigheter, og er akkurat passe god og varm når jeg tar ham opp.

Skrevet

Det holder mer enn nok og vinterpose ville jeg ikke engang vurdert ved en slik temperatur. De fleste pakker babyene alt for mye inn.

Skrevet

Når det er 5-10 varmegrader, bruker jeg bare lammeskinn og dyne i vognen ja! Ungen har da på seg body, strømpis + bukse, varm ullgenser og lue. Holder i massevis!! Jeg har også inntrykk av, som Lemonia sier, at de fleste pakker ungene i altfor masse tøy!!

Skrevet

jeg bruker fortsatt posen (voksi) og lammeskinn (har vært ca 7-8 grader her de siste dagene). Snuppa har da kun body og strømpebukse + lue og ullsokker nedi posen.

Vurderer å bytte til dyne (eller å kjøpe sommerdyne til voksiposen), rett og slett fordi at hvis snuppa plutselig vil sitte litt eller skal opp av posen så er hun ikke kledd for det med kun body og strømpebukse. Og da må vi begynne å kle på mer..

Lammeskinnet kommer jeg nok til å bruke hele våren og kanskje sommeren også - det sies jo at disse er veldig bra for å regulere varmen, slik at de funker enten det er varmt eller kaldt

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Har fortsatt vinterposen med skinn under. Det er litt i varmeste laget nå... tenker jeg får sydd en fin vårpose neste uke :)

Skrevet

For vår del holder det i massevis med lammeskinn og dyne nå ja. Da har hun på seg body, strømpebukse, bukse, hjemmestrikka ullgenser, ullsokker og lue.

Skrevet

Er jeg den eneste i hele verden som ikke har lammeskinn i vogna?

Føler nesten jeg gjør noe galt. Hehe.

Har forøvrig en tass som må være ekstremt varmblodig. Her er det ikke mye tøy som skal på før han blir svett.

Skrevet

Neida, Purr+Purrfect. Jeg har heller ikke lammeskinn i vogna. Skulle jeg hatt det hadde jeg ikke hatt plass til ungen. (Har en Mountain Buggy Swift, og den er liten!)

Vesla mi er også veldig varmblodig, så det holder med body og strømpebukse, ullsokker, lue og votter oppi en slags voksipose. Da sover hun så godt atte. :)

Skrevet

Purr+Purrfect:

Ikke jeg heller :P

Har en skikkelig varmblodig tass som koker om jeg har for mye klær på.

I dag er det nesten 13 grader ute og jeg sliter litt med å finne ut hva vi skal ha på :P

Skrevet

Vi har odenwalderposen i vogna enda. Men nå bruker vi kun sportsvogn (straks 1år) og han ligger aldri nede i hele posen. Han har på strømpebukse, noen ganger joggebukse, body og en tynn jakke. + lue selvfølgelig.

Kan ikke la være å ha jakke på han for han skal OPP å se;) (ligger som sagt aldri NEDE i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...