Gå til innhold

Alenemødre,eier eller leier dere,student eller jobber,hvor mye har dere i måneden?? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eier leilighet, høy husleie (avdrag felleslån) og totalt har jeg vel boutgifter på ca 10000 kr i mnd.

 

Student på 3. året.

 

Ca 23000 kr i mnd i diverse stønader ol, men mister os i mai så da må det deltidsjobb for å få fullført studiene...

 

Budsjett har jeg ikke hatt behov for...hatt rikelig med penger siste 6 årene, skulle ønske jeg visste at jeg skulle ta master også slik jeg kunne spart mer penger enn jeg har gjort...men men, gjort er gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier et rekkehus. Terminbeløpet er ca 5600/mnd.

Annen gjeld: studielån ca 1700/mnd.

Strøm 1200/mnd, noen ganger mer og telefon ca 500/mnd

Barnehage litt under 4000/mnd

Andre faste utgifter er vann/feiing/kloakk (kommunale avgifter) som man ikke har når man leier, og tv-lisens.

Vet ikke hvor mye jeg bruker på dagligvarer i måneden, antar det er ca 6000 kroner i mat, vaskemidler/toalettartikler o.l., men da har jeg ikke regnet inn klær, og heller ikke drivstoff/bilutgifter.

 

Jeg har 3 barn, jobber (ikke fulltid) og mottar ca 5000/mnd i barnebidrag, samt har utvida barnetrygd. Jeg har ikke OS eller andre stønader. Lønnsslippen min er på ca 19.000 før bidraget/barnetrygd kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leier hus (inntil jeg finner et å kjøpe). Jobber og har en inntekt på 23000,- etter skatt + dobbel barnetrygd og bidrag på 1200,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leier her :)

 

har blitt anbefalt å begynne med studier når jeg har gått gjennom permisjonen. var NAV som anbefalte meg det pga jeg jobber 50% fast (mye ekstrajobbing der jeg har jobb) har et budsjett på ca 13 000 kr i måneden, husleie på 7000 så strøm, telefon og ender vel opp med ca 3000 til mat og andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...