Løvemamman Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Så en Emmaljunga city cross vogn med sauer på trekket inni kalesjen og forelsket oss helt i disse sauene. Er det noen som vet om man kan få disse idag eller eventuelt hvilke årsmodeller og farger som har det? Den vi så var grå. Hadde satt stor pris på svar, vi vil ha sauevogn:p
mammaTkajaÅthea Skrevet 1. april 2011 #2 Skrevet 1. april 2011 Jeg kjøpte nettop denne vognen. Finnes bare i grått... Kjøpte den nå nettopp til min beibis som kommer i juli.... Helt nydeli.. Kjøpte den med hvitt understell som passet helt perfekt pga 2 hvite striper på kalesjen... så ble den litt annerledes enn vanlige vogner.. Koster 800 kr ekstra... Det er 2011 modell tror jeg....
Happy87 Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Hvor kjøpte du den? Vi også så den en gang og falt pladask.. Dessverre så har jeg ikke blitt gravid enda og pga det har vi heller ikke kjøpt noe vogn. Nå finner jeg den ikke igjen noe sted:(
mammaTkajaÅthea Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Kjøpte den på baby shop i sandnes på hillevåg.....Vet ikke hvor du er fra... men de selger tydeligvis ikke emmaljunga i så veldig mange beibi butikker.... Du kan kjøpe den der de selger emmaljunga der du bor, så bare bestiller du den om de ikke har den på lager... Veldig søt vogn...
Mrs. Bouquet Skrevet 2. april 2011 #5 Skrevet 2. april 2011 Jeg har også den vogna. Kjøpte nettopp ny til minstemann. De hadde den med sauer i grått, mørk beige og en som kalles proforest litt sånn millitærgrønnligenene farge. Alle som selger emmaljunga kan bestille den for deg.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 http://www.emmaljunga.com/no/Finn_forhandler-613.html
Løvemamman Skrevet 2. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2011 Takk for svar damer! Trodde ikke jeg fikk postet innlegget jeg, men det fikk jeg jo gjort opp til flere ganger.. Flau! Men dere er supre, da skal jeg avgårde å finne sauevogna;) var redd den ikke fantes lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå