Gå til innhold

Tror dere Mulberry's "Alexa" er en typisk moteveske?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som kommer til å gå av moten? Mulberry er jo et relativt nytt designernavn i jungelen av alle. Jeg elsker vesken "Alexa" men er redd den kanskje vil være litt for fjortis for meg, en dame på 30? Dere flinke motebevisste jenter, har dere noen tips til designervesker som er verd å investere i? Jeg har sett for meg å kunne bruke 10-20.000 på en veske om jeg virkelig liker den. Vil ikke ha Chanel 2.55, den er utrolig klassisk og glamorøs på samme tid, men jeg foretrekker noe litt mer hverdagslig.

 

Her er Alexa'en, for dere som ikke har sett den:

http://www.net-a-porter.com/product/98836

 

Takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Ramora fra Jimmy Choo (spesial edition i svart kosta rundt 12.000) og den er en slik som aldri vil gå av moten.

 

Den du har der er jo veldig nøytral, og det er jo slike ting som varer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes "alexa" var veldig klassisk og tidløs, og helt enig med deg i at den kan brukes til hverdagsveske uten at den oser glam, den oser bare god smak. Synes ikke den er fjortis i det hele tatt, de går vel for litt mer oppstasede og "stæsjede" vesker. Jeg ville gått for den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man egentlig kan bruke hva slags veske en vil i hverdagen også, en "glamorøs" også men kun så lenge du trives med veska ogh at den passer til ditt bruk.

 

Du bør også tenke på tanken at du kan gå lei av den, så det er da viktig at du finner en du liker godt og som er din stil.

 

Alexa er bra, den minner både og berkin og andre mulberry klassikere:)

 

Lykke til med kjøpet, tenk deg godt om og se hva du har i skapet men enda viktigere se på hva du bruker i hverdagen:) Og velg noe som er i din stil, for mote forsvinner men det gjør aldri stil:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...