Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges testet jeg positiv med a1 graviditetstest, testet også positivt 20.feb. IKM var 27feb. Har hatt negativie tester i mellom dette, men begynte å få litt troen på at det kunne være en liten spire... men neida :( Nettopp kommet hjem fra jobb og der var tanta jammen meg komt på besøk igjen :(

Kjenner at det tar på nå... Beklager suttre innlegg, men er så lei av falske forhåpninger :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikkje heilt dette eg.. du testes først positivt 20 februar (lenge siden) - altså 7 dager før IKM? Så negativt og i dag positivt igjen? Har du hatt mens mellom disse testene da?

Lykke til videre ialfall:) Kjipt med falske forhåpninger. Visste ikkje at det gikk ann å teste positivt viss en ikkje var gravid eller akkurat hadde mistet eg. Er testene så usikre???

Skrevet

Sikkert masse rot i forgje innlegg, men ble bare kjempe lei :( bommet på mnd :S

Hadde IKM 27.mars. men av en eller annen grunn fikk jeg for meg at jeg burde ta en test 20.mars, den viste positiv. Synes selv det var litt tidlig, så ventet noen dager og tok en ny test, den var negativ. Fikk ikke besøk av tanten den 27.mars, så valgte å teste i morges og da viste testen positiv igjen.. Men når jeg kommer hjem fra jobb i dag, kom mensen :/

Er ikke første gangen jeg opplever positiv test for å få mensen noen timer seinere.. :/ Stoler ikke på testene lengre :(

Skal ta det med gyn. neste gang jeg er hos han. Tok bilde av testen også, for føler ingen tror meg når jeg har fortalt det tidligere. :/

Skrevet

huff så leit å høre :( bruker ikke å teste før ikm så vet ikke om jeg har vært gravid i prøvetiden for så ha mistet på ikm.. håper spiren sitter snart hos deg igjen <3 husk du kan jo være gravid selvom du blør litt :) ta en ny test om et par dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...