Gå til innhold

Tenk om det aldri blir, hva med dårlig sædkvalitet osv...

Anbefalte innlegg

Samboerpar midt i 20årene. Prøvd i et år nå, ingenting har skjedd. Mannen tok en hjemmetest og den viste ikke null, men mindre bra, så nå har han bestilt legetime for henvisning til sædprøve. Regner med det tar mange uker enda før han får time til å levere prøve, og da såklart enda lenger for å få svar. Ventetiden føles uutholdelig..

Jeg sliter forferdelig om dagen med tankene på om vi aldri kan få barn sammen. Han har veldig veldig lyst på barn, jeg føler meg også veldig klar og gledet meg fra den dagen vi begynte prøve. Men nå tør jeg ikke glede meg lenger men tar alle forbehold... Jeg føler verden er utrolig slem med oss om vi ikke kan få barn...! Ingen av oss er overvektig eller røyker. For den del kan det jo være meg det er noe galt med, men jeg har regelmessig mens. Og så var det jo det at han tok den hjemmetesten som ikke viste særlig oppløftende resultat.

Noen som har erfaringer med lignende, evt nedsatt sædkvalitet osv? Vet jo det er en del som har klart det selv, selv om det gjerne var problemer - til og med hos begge?

Fortsetter under...

Tenker det samme selv også,utrolig frustrerende:-(

Vi er akkurat ferdig med vårt 4 prøverør forsøk,og skal igang igjen med nytt om ikke så lenge,men føler at jeg gir opp litt nå...

Grunnen til at vi sliter er at jeg er kondisert,og pga at legen tok for mye så er den eneste måten for å bli gravid på for meg via ivf..(prøverør)

Vi får prøve å holde motet oppe:-) Masse lykke til til alle som sliter og prøver!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...