Gå til innhold

Hva slags homeparties arrangeres i din vennekrets?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Smykkeparty, Mary Kay, Tupperware, Partylite og Perfect Home. Har også vært på et party med svindyre kjerring-klær.

Jeg liker å gå i butikker og få et godt utvalg av produkter og prisklasser. Parties drar jeg på for å være sosial og spise kake :D

Annonse

Tror det soste året har jeg blitt invitert på nesten partyer, enjo, pompdelux, mary kay, forever living (?), noe lysgreier +++

Takker alltid høflig nei takk, er ikke glad i sånne partyer. Føler kjøpepresset når alle sitter der.

Vi har begynt med homepartyer, mest for at da har vi en unnskyldning til å treffes, skravle og drikke vin:D Men vi kjøper stort sett alltid noe da:P Alle har barn, og det er som oftest vanskelig å få til å treffes, men dette holder vi på. Til nå har vi hatt partylite (med lys), tupperware, perfect home, dildoparty. Kommer vel flere snart regner jeg med! MORO! Og for en fest vi har etter at salgspersonen har dratt hjem;)

Heldigvis driver ing i vennekretsen min med slikt. Det eneste jeg skulle ønske, var at Tupeprware kunne selge varene sine på nettet, for det er fantastisk kvalitet på boksene deres. Perfekt Home etc kan jeg styre meg for. Absolutt ikke min stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...