shalin Skrevet 1. april 2011 #1 Skrevet 1. april 2011 Har lest om det tidligere her,men fant det ikke igjen. Jeg leser jo så mye forskjellig,mange teorier tydeligvis;-) Noen som vet?
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 1. april 2011 #3 Skrevet 1. april 2011 Hei, Synes å huske jeg fikk beskjed om at egget fester seg ca ei uke etter innsetting.
dincene Skrevet 1. april 2011 #4 Skrevet 1. april 2011 Jeg har lest at i et ferskforsøk kan egget feste seg fra dag 2-5 og litt seinere i fryseforsøk (men der er jeg ikke sikker på dager, siden jeg skal ha ferskforsøk så tenkte ikke så mye på dette )
dincene Skrevet 1. april 2011 #5 Skrevet 1. april 2011 Ble sittendes å leste om temaet jeg nå igjen Fant en link der det er mye info: http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=15852 Og dei jentene sier jo også at det er viktig hvor langt egget hadde kommet når det var satt inn...
shalin Skrevet 1. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2011 Takk takk:-) ene egget var 5 delt og det andre 4 delt:-)
Stjernemagnolia Skrevet 1. april 2011 #7 Skrevet 1. april 2011 Hei Shalin Et sundt embryo vil klekke ut av egget 5-7 dager etter befruktning. Det vil si innsett på : dag 2 forventes å bruke 3-6 dager dag 3 forventes å bruke 2-5 dager dag 4 forventes å bruke 4 dager dag 5 forventes å bruke 1-3 dager Delingen din ser ut til å ligge på normalen til innsett ved tredje dag. Dette her blir spennende! Følger med deg og håper det går din vei denne gangen.
shalin Skrevet 1. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2011 Takk takk for nyttig info:-) og denne gangen blir det positiv test vettu;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå